Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Zajištění úklidových služeb pro Stodskou nemocnici, a.s. od října do prosince 2016
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je:
a) poskytování služeb, které spočívají v provádění pravidelných úklidových prací ve Stodské nemocnici, a.s. v rozsahu dle Zadávací dokumentace v souladu s hygienickými normami dle vyhlášky č. 306/2012 Sb., s desinfekčním řádem SN, včetně sběru odpadu a jeho ukládání na místo k tomu určené v harmonogramech úklidu, při běžném provozu, v požadovaném rozsahu a kvalitě. Jedná se zejména o zajištění základního úklidu a desinfekce podlahových ploch, obkladů, nábytku, obložení sociálního zařízení a sanitárních prostředků apod. Provádění úklidu představuje realizaci úklidových prací v rozsahu a četnosti specifikované v této Zadávací dokumentaci.
b) další pravidelný úklid ve Stodské nemocnici, a.s., a to mytí oken včetně zajištění plošiny a pracovníků na mytí oken ve výškách, čištění žaluzií, parapetů, mytí dveří, čištění koberců, krytů zářivek, vysávání výústek vzduchotechniky, atd. v rozsahu Zadávací dokumentace.
c) ostatní pravidelné úklidové práce (transport jídla, odnos zbytků jídla, sběr a mytí použitého nádobí, atd.) v rozsahu Zadávací dokumentace.
d) dodávka veškerých mycích, čisticích, desinfekčních a úklidových prostředkům, nutná k celkovému zajištění úklidových služeb, vyjma toaletního papíru, sáčků do koše, papírových ručníků a mycích a oplachových prostředků do myček.
e) úklid po malování v rozsahu této Zadávací dokumentace.
f) provádění mimořádných úklidových prací i mimo stanovenou četnost úklidu, a to v případě mimořádných situací (např. neplánované znečištění prostor pacienty, návštěvníky, zaměstnanci, atd.).
g) pronájem nebytových prostor Stodské nemocnice, a.s. sloužící k uložení prostředků na úklid a k převlékání zaměstnanců dodavatele (vítězného uchazeče).
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: listinné nabídky se doručují do sídla administrátora:
Centrální nákup, příspěvková organizace
Vejprnická 663/56, 318 00 Plzeň
podatelna, 3. patro

elektronické nabídky se podávají prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 23. 09. 2016 09:00
Počátek běhu lhůt: 09. 09. 2016
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání:
Dle zákona: