obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Bezbariérové úpravy - přístavba výtahu a sociálního zařízení - projektová dokumentace (2. vyhlášení)
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Bezbariérové úpravy - přístavba výtahu a sociálního zařízení - projektová dokumentace (2. vyhlášení)
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je provedení sloučené projektové dokumentace a souvisejících činností v následujícím rozsahu:
A. Zpracování sloučené dokumentace pro stavební povolení a provedení stavby vč. soupisu prací, výkazu výměr a rozpočtu
B. Zajištění inženýrské činnosti pro vydání stavebního povolení (stavební řízení) a získání pravomocného stavebního povolení
C. Výkon autorského dozoru stavby do doby vydání kolaudačního rozhodnutí
D. Součinnost při výběru zhotovitele stavby
E. Poskytnutí výhradní a neomezené licence k autorskému dílu (kompletní projektové dokumentace)
Předmětem veřejné zakázky je provedení sloučené projektové dokumentace a souvisejících činností pro zadavatele vymezeného dále v této Výzvě v rozsahu a ve stanoveném termínu. Předmětem sloučené projektové dokumentace je řešení bezbariérové úpravy přístavby výtahu a sociálního zařízení na pozemku č.k.1304/1,k.ú. Doubravka 722 677. Přístavba výtahu a sociálního zařízení bude sloužit k bezbariérovému pohybu uživatelů budovy, osob se sníženou schopností pohybu a vytvoření zázemí WC pro žáky, vyučující a návštěvy včetně osob s omezenou schopností pohybu.
Bližší specifikace předmětu plnění a požadavky zadavatele jsou uvedeny v zadávacích podmínkách, tj. v Písemné výzvě k podání nabídek a v jejich přílohách.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Nabídka musí být podána v písemné formě v českém jazyce a to buď v listinné podobě nebo v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK.
Místem pro podání listinných nabídek je:
Centrální nákup, příspěvková organizace
Vejprnická 663/56
318 00 Plzeň
Elektronickou nabídku lze podat v detailu příslušné veřejné zakázky po registraci a přihlášení uchazeče v systému E-ZAK na URL adrese https://ezak.cnpk.cz/.
Podrobnější informace jsou uvedeny v zadávacích podmínkách.
Kontakt:
Kontaktní osoba za pověřenou osobu:
Lenka Vaculíková
e-mail: lenka.vaculikova@cnpk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
08. 09. 2016 10:00
Počátek běhu lhůt:
19. 08. 2016
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software