obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Hlasovací systém Plzeňského kraje
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Formulář navazuje na/opravuje formulář:
E01: Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Hlasovací systém Plzeňského kraje
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
a)a) Dodávka 62 hlasovacích jednotek umožňující prezenci pomocí čipové karty, dodávka řídící jednotky hlasovacího systému včetně obslužného aplikačního vybavení umožňujícího vizualizaci průběhu jednání zastupitelstva, dodávka projektoru včetně projekčního plátna, dodávka 8 LCD obrazovek, dodávka 3 speciálních PC, dodávka ozvučení sálu /zesilovač a reproduktory/, dodávka kamerového systému umožňujícího online přenosy ze sálu ZPK a následné uložení záznamu do video archivu, s možností anonymizace částí záznamu.
b) Demontáž stávajícího hlasovacího systému v sále Zastupitelstva Plzeňského kraje.
c) Instalace a implementace dodaného hardware a software.
d) Dodávka technické, bezpečnostní a revizní dokumentace.
e) Servisní podpora na celý rozsah naimplementovaného informačního systému „Hlasovací systém Plzeňského kraje“.
f) Rozvoj informačního systému na základě konkrétních požadavků zadavatele.
Předmět plnění veřejné zakázky je specifikován v příloze č. 1 zadávací dokumentace – v Technické dokumentaci zadavatele.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
14. 01. 2016 09:00
Počátek běhu lhůt:
02. 12. 2015
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software