K čl. IV.1) - Podlimitní veřejná zakázka na služby zadávaná ve zjednodušeném podlimitním řízení podle ust. § 21 odst. 1 písm. f) a § 38 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.
K čl. IV.2) - Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je podle ustanovení § 78 odst. 1 písm. a) ZVZ EKONOMICKÁ VÝHODNOST NABÍDKY. Základní hodnotící kritérium Cena za rozhlasové reklamy má celkovou váhu 100 %. V základním hodnotícím kritériu Cena za rozhlasové reklamy (váha 100 %) se bude hodnotit následující: 3 rádia s regionálním odvysíláním 1 sec rozhlasové reklamy v Plzeňském kraji za tisíc oslovených posluchačů (CPT – Cost per Thousand - jako porovnávací ukazatel nákladnosti reklamy na konkrétním rádiu http://www.mediaguru.cz/medialni-slovnik/cpt-cost-per-thousand/), časové pásmo 7:00 - 18:00 hodin – celková váha 100%.
K čl. IV.4) - U konečné ceny není uvedena žádná částka, protože byla uzavřena rámcová smlouva a plnit se bude na základě aktuálních požadavků zadavatele (v nabídkové ceně byly jen jednotlivé položky).
K Oddílu V - Zadavatel zaplatí poskytovateli cenu za poskytnuté služby v souladu s přílohou č. 1 rámcové smlouvy. Položkové ceny odpovídají nabídce poskytovatele podané na veřejnou zakázku "Mediální komunikace pro Plzeňský kraj leden až prosinec 2015 – rozhlasové vysílání (2. vyhlášení)“. Celková cena dílčích plnění uskutečněných na základě smlouvy nepřekročí částku 600 000,- Kč bez DPH.
|