obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Vybavení učebny programování a technického kreslení
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Vybavení učebny programování a technického kreslení
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je nákup nového vybavení – strojů, zařízení a souvisejících technologií vybavení školy. Hlavním cílem veřejné zakázky je pomocí nákupu nového vybavení – strojů, zařízení a souvisejících technologií zlepšit vybavení školy a zajistit tak zkvalitnění procesu odborného vzdělávání s maximálním důrazem na podporu získání klíčových odborných kompetencí žáka využitím těchto moderních technologií. Předmětem zakázky je vybavením speciální učebny programování a technického kreslení otevřít nové zaměření oboru Elektrotechnika - Technický design.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Nabídky v listinné podobě může uchazeč doručit poštou (kurýrní službou nebo osobně) na níže uvedenou adresu:
Centrální nákup, příspěvková organizace
Vejprnická 663/56
318 00 Plzeň
Česká republika
Pokud uchazeč podává nabídku v elektronické podobě, učiní tak prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK na příslušném profilu této veřejné zakázky: https://ezak.cnpk.cz/contract_display_3346.html, a to po předchozí registraci.
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
09. 03. 2015 09:00
Počátek běhu lhůt:
07. 02. 2015
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software