Pro každou část veřejné zakázky proběhne vlastní elektronická aukce.
Po předběžném posouzení a hodnocení nabídek bude vypsána aukce.
Uchazeči nevyloučení v rámci předběžného hodnocení budou dle § 97 odst. 5 ZVZ vyzváni k účasti v aukci nejpozději 2 pracovní dny před zahájením aukce. Výchozím stavem aukce budou výsledky dle § 97 odst. 1 ZVZ.
Do aukce bude vstupovat základní hodnotící kritérium nejnižší nabídková cena – celková nabídková cena za příslušnou část v podobě nabídková cena v Kč bez DPH za HJ příslušné položky. Tato hodnota bude vynásobena přímo v aukční síni počtem HJ za celou dobu plnění, tj. 1 rok. Celková nabídková cena předpokládaného objemu příslušné části pak bude rovna součtu těchto součinů (celkových hodnot) všech položek části.
Nabídkové ceny, které uchazeči předloží v nabídce, budou výchozím stavem pro proces aukce a uchazeči budou mít možnost tyto hodnoty pouze vylepšovat, tj. snižovat.
Nové hodnoty nabídek nejsou žádným způsobem omezeny.
V aukci je možné měnit hodnoty více položek současně.
V aukci budou mít uchazeči možnost pouze vylepšovat své nabídky (snižovat cenu).
Účastníci aukce budou mít v celém průběhu aukce přístup k následujícím informacím:
- informace o pořadí uchazeče,
- informace o momentálně nejlepších aukčních hodnotách za jednotlivá kritéria a
- informace o aukčních hodnotách momentálně nejlepší nabídky.
Aukce bude trvat jedno kolo o délce 30 minut s možností prodloužení.
Způsob ukončení - marným uplynutím doby pro podání nových aukčních hodnot.
Možnosti prodloužení - při každé změně nejlepší nabídky v posledních 5 minutách aukčního kola je kolo automaticky prodlouženo o 5 minut.
Nové aukční hodnoty není nutné elektronicky podepisovat.
Pro každou část bude rozhodující součet celkových cen položek příslušné části, snižovat bude možné nabídkovou cenu v Kč bez DPH hodnocené jednotky dle jednotlivých položek VZ:*
Minimální krok snížení ceny nenastaveno
Maximální krok snížení ceny 30 % ve vztahu k nabídkové ceně HJ položky
*Pozn.: Uchazeči budou v aukci snižovat cenu za 1 HJ příslušné položky, následně systém propočítá výslednou cenu za celý objem předpokládaných dodávek příslušné položky.
HODNOCENÍ dle §78 odst. 1 písm. b) ZVZ NEJNIŽŠÍ NABÍDKOVOU CENOU – Není možné dorovnávat nejvýhodnější nabídku. V případě zadání hodnot, které by dorovnaly nejvýhodnější nabídku, budou tyto hodnoty odmítnuty spolu s uvedením chybové hlášky.
Informace o E-ZAK v uživatelské příručce pro dodavatele (https://ezak.cnpk.cz/data/manual/EZAK-Manual-Dodavatele.pdf).
Informace o aukční síni v příručce (http://www.cnpk.cz/uploads/EZAK-Aukcni_sin-Manual-Dodavatele_v1.1.pdf).
Informace dle §71 odst. 6 písm. c) zákona:
Předchozí zadávací řízení na zadání veřejné zakázky „Papírová hygiena pro Plzeňský kraj“, která byla uveřejněna pod Ev. č. 488150, bylo zrušeno podle § 84 odst. 1 písm. e) ZVZ.
Zadavatel zrušil předchozí zadávací řízení s obdobným předmětem podle § 84 odst. 1 písm. e) ZVZ na základě Rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení ze dne 12.8.2014, č.j. 6031/14/CN.
Identifikace předchozího zadávacího řízení
Název: Papírová hygiena pro Plzeňský kraj
Ev. č. ve VVZ: 488150
URL VZ v EZAK: https://ezak.cnpk.cz/vz000002597
Sp. zn.: CN/181/CN/14
Označení změn zadávacích podmínek
Oproti předchozímu zrušenému zadávacímu řízení došlo k následujícím změnám:
1. Do názvu VZ byl doplněn text „(2. vyhlášení)“.
2. URL adresa VZ byla změněna na https://ezak.cnpk.cz/vz000002918. URL adresa jednotlivých částí VZ byla změněna na https://ezak.cnpk.cz/vz000002919 a https://ezak.cnpk.cz/vz000002920.
3. Do čl. 4.2 byly přidány informace o prokazování kvalifikace prostřednictvím subdodavatele.
4. Byla upravena lhůta pro podání nabídek.
5. Do bodu 7.5.8 byly přidány informace o možné podobě smlouvy o subdodávkách.
6. Do přílohy ZD č. 6 (návrh RS) byly přidány body 7.6 a 16.16.
|