Formulář 03 - Oznámení o zadání zakázky

Název formuláře Oznámení o zadání zakázky


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Střední škola zemědělská a potravinářská, Klatovy, Národních mučedníků 141
Identifiakční číslo:
61781797
Poštovní adresa:
Národních mučedníků 141
Obec:
Klatovy
PSČ:
339 01
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Centrální nákup, příspěvková organizace
Tel.:
+420 777477514
K rukám:
Mgr. Dagmar Matějková
       
E-mail:
dagmar.matejkova@cnpk.cz
Fax:
Internetové adresy (je-li to relevantní)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.sszp.kt.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.cnpk.cz/profile_display_68.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://ezak.cnpk.cz/contract_display_2349.html
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
https://ezak.cnpk.cz/contract_display_2349.html

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázku jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce
Nákup ICT a dalšího vybavení mimo DNS - Zkvalitňování výuky zemědělských a potravinářských oborů na SŠZP Klatovy (3. vyhlášení)
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb č.:
Pro kategorie služeb viz příloha C1
V případě zakázky na kategorie služeb 17 až 27 - viz příloha C1 - souhlasíte se zveřejněním tohoto oznámení?
 
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění
Národních mučedníků 141, 339 01 Klatovy
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka ICT a dalšího vybavení mimo DNS, jejichž seznam, počet kusů a podrobná specifikace je uvedena v Příloze č. 1 Zadávací dokumentace (dále jen „ZD“) – Technická specifikace předmětu plnění veřejné zakázky.
Jedná se o dodávku: 5 kusů - Projektory; 2 kusy - Vizualizer; 25 kusů – Kancelářský balík programů I; 1 kus – Interaktivní set - tabule; 1 kus – Fotoaparát, stativ;1 kus – Kamera, stativ.

Dodávkou se rozumí: dodat kupujícímu zboží; provést dopravu zboží do místa plnění; provést zprovoznění zboží; instalace zboží; předat zboží kupujícímu; zaškolit personál kupujícího v obsluze a údržbě zboží; případná likvidace vzniklého odpadu.
II.1.5) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
32321000-9
 
Další předměty
38652100-1
30195200-4
38651600-9
 
 
 
 
II.1.6) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)

II.2) CELKOVÁ KONEČNÁ HODNOTA ZAKÁZKY ČI ZAKÁZEK
II.2.1) Celková konečná hodnota zakázky či zakázek (Uveďte prosím číselně pouze celkovou konečnou hodnotu, včetně všech zakázek, částí zakázek, obnovení a opcí. Informace o jednotlivých zakázkách prosím uveďte v oddíle V. Zadání zakázky)
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Hodnota
163 636
Měna
CZK
 
při
nebo
nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie: vyplňte prosím přílohu D1

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
 
nebo
   
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Byla použita elektronická dražba
 

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
Sp. zn.: CN/35/CN/14
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
   
 
Pokud ano (vyplňte prosím příslušné položky):
     
  NEBO    
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     
  NEBO    
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     

ODDÍL V: ZADÁNÍ ZAKÁZKY

ZAKÁZKA Č.:
ČÁST ZAKÁZKY Č.:
NÁZEV:
Nákup ICT a dalšího vybavení mimo DNS - Zkvalitňování výuky zemědělských a potravinářských oborů na SŠZP Klatovy (3. vyhlášení)
V.1) DATUM ZADÁNÍ ZAKÁZKY:
(dd/mm/rrrr)
V.2) INFORMACE O NABÍDKÁCH
Počet obdržených nabídek:
1
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
1
V.3) NÁZEV A ADRESA DODAVATELE, KTERÉMU BYLA ZAKÁZKA ZADÁNA
Úřední název:
CompAct IT s.r.o.
Poštovní adresa:
Krameriova 138
Obec:
Klatovy
PSČ:
339 01
Stát:
CZ
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
V.4) ÚDAJE O HODNOTĚ ZAKÁZKY (pouze číselné údaje)
 
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Původní předpokládaná celková hodnota zakázky (je-li to relevantní)
     
Hodnota:
163 636
Měna
CZK
 
při
Celková konečná hodnota zakázky
     
Hodnota:
158 270
Měna
CZK
 
při
nebo nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při
Pokud jde o roční či měsíční hodnotu, uveďte prosím:
počet roků
NEBO
počet měsíců
V.5) INFORMACE O SUBDODÁVKÁCH
Je pravděpodobné, že zakázka bude provedena subdodavatelsky
 
(pokud ano, pouze číselné údaje) uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami:
Hodnota bez DPH:
Měna:
Poměrná část:
(%)
 
Stručný popis hodnoty / poměrné části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky (je-li to známo)
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------


ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
 
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Financováno z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Název projektu: Zkvalitňování výuky zemědělských a potravinářských oborů na SŠZP Klatovy, Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.30/02.0064
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Pozn.: Tato podlimitní veřejná zakázka byla vyhlášena již potřetí a to po novele zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách účinné od 1. 1. 2014 (viz ve znění zákonného opatření Senátu č. 341/2013 Sb.). Dle ust. § 71 odst. 6 písm. c) zákona je možné v případě doručení pouze jedné nabídky, pokud dojde k naplnění všech 3 podmínek uvedených v tomto ustanovení, tuto jedinou nabídku otevřít a hodnotit. Tato veřejná zakázka splnila všechny podmínky uvedené v § 71 odst. 6 písm. c) zákona, a tak zadavatel mohl ve lhůtě pro podání nabídek obdržet pouze jednu nabídku a tuto jedinou nabídku otevřít a hodnotit. Formulář Oznámení o zakázce byl uveřejněn ve Věstníku veřejných zakázek dne 18. 2. 2014. Tato podlimitní veřejná zakázka s obdobným předmětem plnění byla vyhlášena potřetí, a to formou otevřeného řízení podle § 21 odst. 1 písm. a) a § 27 zákona pod názvem „Nákup ICT a dalšího vybavení mimo DNS – Zkvalitňování výuky zemědělských a potravinářských oborů na SŠZP Klatovy (3. vyhlášení)". Podlimitní veřejná zakázka s obdobným předmětem plnění byla vyhlášena formou zjednodušeného podlimitního řízení na základě odeslání Výzvy k podání nabídky, pod názvem „Nákup ICT a dalšího vybavení mimo DNS – Zkvalitňování výuky zemědělských a potravinářských oborů na SŠZP Klatovy (2. vyhlášení)". Zadávací řízení bylo zrušené v souladu s ustanovení § 84 odst. 1 písm. e) zákona, neboť by byla hodnocena pouze jedna nabídka. Oznámení o zrušení zadávacího řízeno bylo zveřejněno prostřednictvím formuláře Zrušení zadávacího řízení/Soutěže o návrh ze dne 17. 1. 2014 pod evidenčním číslem formuláře 7451010078848, číslo zakázky 478848.
Veškeré informace o předchozí veřejné zakázce a splnění podmínek dle výše uvedeného ustanovení jsou uvedeny v čl. 19 Zadávací dokumentace – Identifikace předchozího zrušeného zadávacího řízení a změny v zadávacích podmínkách.
Předběžné oznámení u této veřejné zakázky zadávané v otevřeném řízení nemuselo být dle ust. § 86 odst. 3 písm. d) ZVZ vyvěšeno, neboť předchozí zadávací řízení bylo zrušeno dle ust. § 84 odst. 1 písm. e) ZVZ.
VI.3) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.3.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
 
VI.3.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.3.2 NEBO podle potřeby bod VI.3.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.
 
VI.3.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
31/03/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh