Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Centrální nákup, příspěvková organizace
Identifikační číslo:
72046635
Poštovní adresa:
Vejprnická 663/56
Obec:
Plzeň
PSČ:
318 00
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Plzeň, Vejprnická 663/56, 31800
Tel.:
+420377224260
K rukám:
Mgr. Klára Píchová
       
E-mail:
klara.pichova@cnpk.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.cnpk.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.cnpk.cz/profile_display_3.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://ezak.cnpk.cz/contract_display_2430.html
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
https://ezak.cnpk.cz/contract_display_2430.html
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI
Centrální zadavatel

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Zajištění úklidových služeb pro zdravotnická zařízení Zdravotnického holdingu Plzeňského kraje, a.s.
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 14
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Plzeňský kraj
Kód NUTS CZ032 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
a)Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb, které spočívají v provádění pravidelných úklidových prací v Klatovské nemocnici, a.s. a Stodské nemocnici, a.s. v rozsahu dle Zadávací dokumentace v souladu s hygienickými normami dle vyhlášky č. 306/2012 Sb., o podmínkách předcházení vzniku a šíření infekčních onemocnění a o hygienických požadavcích na provoz zdravotnických zařízení a ústavů sociální péče (dále jen vyhláška č. 306/2012), s desinfekčním řádem jednotlivých zařízení, včetně sběru odpadu a jeho ukládání na místo k tomu určené, při běžném provozu, v požadovaném rozsahu a kvalitě. Jedná se zejména o zajištění základního úklidu a desinfekce podlahových ploch, obkladů, nábytku, obložení sociálního zařízení a sanitárních prostředků apod. Provádění úklidu představuje provádění úklidových prací v rozsahu a četnosti specifikované v této Zadávací dokumetnaci.
b)Předmětem veřejné zakázky je další pravidelný úklid v Klatovské nemocnici, a to mytí oken, čištění žaluzií, čištění koberců, zářivek, vysávání vyústek vzduchotechniky, atd. v rozsahu dle Zadávací dokumentace.
c)Předmětem veřejné zakázky je mimořádný úklid v Klatovské nemocnici, a to úklid po malování v rozsahu dle Zadávací dokumentace.
d)Předmětem veřejné zakázky je mimořádný úklid ve Stodské nemocnici, tj. mytí oken, čištění žaluzií, čištění koberců, mytí zářivek a vysávání výustek vzduchotechniky v rozsahu dle Zadávací dokumentace.
e)Předmětem veřejné zakázky je dodávka veškerých mycích, čisticích, desinfekčních a úklidových prostředků, nutná k celkovému zajištění úklidových služeb vyjma mycích a oplachových prostředků do myček.
f)Předmětem veřejné zakázky je dodávka toaletního papíru, sáčků do koše, papírových ručníků, mýdla a dezinfekce na ruce pouze do určených prostor Klatovské nemocnice, a.s., které jsou blíže specifikovány v této Zadávací dokumentaci.
g)Předmětem veřejné zakázky jsou ostatní úklidové práce – transport jídla, odnos zbytků jídla, sběr a mytí použitého nádobí ve Stodské nemocnici, a. s.
h)Předmětem veřejné zakázky je pronájem nebytových prostor Klatovské nemocnice, a.s. a Stodské nemocnice, a.s. sloužící k uložení prostředků na úklid a k převlékání zaměstnanců dodavatele (vítězného uchazeče). Blížší podmínky pronájmu jsou uvedené v příloze č. 27 ZD Návrh smlouvy o podnájmu nebytových prostor a nájmu věcí movitých KN a v příloze č. 29 ZD Návrh smlouvy o podnájmu nebytových prostor SN.
i)Předmětem veřejné zakázky je pronájem úklidových zařízení (úklidové vozíky, parní čističe, pračky, podlahový stroj, sušička prádla) Klatovské nemocnice, a.s. Bližší podmínky pronájmu úklidových zařízení jsou uvedeny v příloze č. 27 ZD Návrh smlouvy o podnájmu nebytových prostor a nájmu věcí movitých KN a v příloze č. 28 ZD Seznam movitých věcí KN.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
90910000-9
 
Další předměty
90911100-7
70220000-9
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Centrální zadavatel využívá ustanovení § 98 ZVZ a veřejnou zakázku dělí na 2 části: 1. část - Zajištění úklidových služeb pro Klatovskou nemocnici, a.s. a 2. část - Zajištění úklidových služeb pro Stodskou nemocnici, a.s. Smlouvy budou uzavřeny na dobu určitou (24 měsíců). Zadavatel si dále vyhradil opční právo, spočívající v poskytnutí dalších služeb v oblasti předmětu 1. části a 2. části VZ.
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
36 194 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Zadavatel si v souladu s § 99 ZVZ vyhrazuje opční právo na poskytnutí dalších služeb v oblasti předmětu 1. části a 2. části veřejné zakázky. V případě využití opčního práva si zadavatel vyhrazuje průběžně zajišťovat další úklidové služby v souvislosti se změnami ploch jednotlivých kategorií úklidu, které mohou nastat v průběhu doby plnění veřejné zakázky. Opce bude využita pouze v případě, pokud změnou úklidových ploch dojde k rozšíření rozsahu služeb a souvisejícímu navýšení ceny. Cena plnění odpovídající opčnímu právu (v Kč bez DPH) nesmí převyšovat o více než 30 % (tj. o 6 000 000,- Kč bez DPH = 1.část VZ a o 2 000 000,- Kč bez DPH = 2.část VZ) předpokládanou hodnotu plnění veřejné zakázky.
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:   24   nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:  24  nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Obchodní a platební podmínky jsou upraveny v ZD a v návrzích smluv, které tvoří přílohy ZD. Doba splatnosti daňového dokladu je 30 dní. Zadávací dokumentaci včetně příloh zveřejní zadavatel neomezeným a přímým dálkovým přístupem v elektronickém nástroji E-ZAK na profilu zadavatele na URL adrese:https://ezak.cnpk.cz/contract_display_2430.html v sekci "Zadávací dokumentace veřejné zakázky".

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
Zadavatel využívá oprávnění omezit účast možných dodavatelů v zadávacím řízení dle § 101 odst. 1 ZVZ, a to pouze pro část 2 veřejné zakázky s názvem „2. část – Zajištění úklidových služeb pro Stodskou nemocnici, a.s.“.
Zadavatel v souladu s § 101 odst. 1 ZVZ stanovuje, že se zadávacího řízení na část 2 veřejné zakázky může účastnit pouze dodavatel, který zaměstnává více než 50% osob se zdravotním postižením podle zvláštního právního předpisu (§ 67 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, v platném znění) z celkového počtu zaměstnanců dodavatele. Uchazeč je toto povinen uvést a doložit v předložené nabídce na část 2 veřejné zakázky.

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 písm. a) - k) ZVZ - prokázání způsobem dle § 53 odst. 3 ZVZ; Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 písm. a), b) ZVZ - výpis z OR, doklad o oprávnění k podníkání.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti dle § 50 odst. 1 písm. c) ZVZ.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Technické kvalifikační předpoklady dle § 56 odst. 2 písm. a) ZVZ.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Uchazeč předloží seznam významných služeb, které realizoval v posledních 3 letech, s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí (plnění). Přílohou tohoto seznamu musí být: 1) osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, 2) osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3) smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění uchazeče, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2) od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Uchazeč v seznamu uvede alespoň 3 služby obdobného charakteru, jejichž předmětem je zajišťování úklidových služeb pro zdravotnická nebo sociální zařízení (lůžková/pobytová zařízení), když alespoň jedna služba (reference) musí být ve finančním objemu:1.část – Zajištění úklidových služeb pro Klatovskou nemocnici, a.s. - min. 5 mil. Kč/ 1 rok; 2.část – Zajištění úklidových služeb pro Stodskou nemocnici, a.s. - min. 1,5 mil. Kč/ 1 rok.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
2105/14/CN
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2014/S 022-034420 ze dne 31/01/2014 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 20/05/2014 (dd/mm/rrrr) Čas: 09:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
90
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 20/05/2014 (dd/mm/rrrr)
Čas:
09:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Centrální nákup, příspěvková organizace, Vejprnická 663/56, 318 00 Plzeň.
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Otevírání obálek jsou oprávněni se zúčastnit všichni uchazeči (maximálně jedna osoba za každého uchazeče), kteří podali nabídku ve lhůtě pro podání nabídek.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Jedná se o centralizovanou veřejnou zakázku, kdy Centrální nákup je centrálním zadavatelem podle § 3 odst. 1 písm. b) ZVZ.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
25/03/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
1
Název
Zajištění úklidových služeb pro Klatovskou nemocnici, a.s.
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem veřejné zakázky je: a) poskytování služeb, které spočívají v provádění pravidelných úklidových prací v Klatovské nemocnici, a.s.; b) další pravidelný úklid v Klatovské nemocnici, a to mytí oken, čištění žaluzií, čištění koberců, zářivek, vysávání vyústek vzduchotechniky, atd.; c) mimořádný úklid v Klatovské nemocnici, a to úklid po malování; d) dodávka veškerých mycích, čisticích, desinfekčních a úklidových prostředků, nutná k celkovému zajištění úklidových služeb vyjma mycích a oplachových prostředků do myček, e) dodávka toaletního papíru, sáčků do koše, papírových ručníků, mýdla a dezinfekce na ruce pouze do určených prostor Klatovské nemocnice, a.s.; f) pronájem nebytových prostor Klatovské nemocnice, a.s. sloužící k uložení prostředků na úklid a k převlékání zaměstnanců dodavatele (vítězného uchazeče); g) pronájem úklidových zařízení (úklidové vozíky, parní čističe, pračky, podlahový stroj, sušička prádla) Klatovské nemocnice, a.s.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
90910000-9
 
Další předměty
90911100-7
70220000-9
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Zadavatel si v souladu s § 99 ZVZ vyhrazuje opční právo na poskytnutí dalších služeb v oblasti předmětu 1. části veřejné zakázky – Zajištění úklidových služeb pro Klatovskou nemocnici, a.s. Cena plnění odpovídající opčnímu právu (v Kč bez DPH) nesmí převyšovat o více než 30 % (tj. o 6 000 000,- Kč bez DPH) předpokládanou hodnotu plnění 1.části veřejné zakázky (Zajištění úklidových služeb pro Klatovskou nemocnici, a.s.).
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
21 294 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: 24 nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
2
Název
2.část – Zajištění úklidových služeb pro Stodskou nemocnici, a.s.
1) STRUČNÝ POPIS
a) Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb, které spočívají v provádění pravidelných úklidových prací ve Stodské nemocnici, a.s.; b) Předmětem veřejné zakázky je mimořádný úklid ve Stodské nemocnici, tj. mytí oken, čištění žaluzií, čištění koberců, mytí zářivek a vysávání výustek vzduchotechniky; c) Předmětem veřejné zakázky je dodávka veškerých mycích, čisticích, desinfekčních a úklidových prostředků, nutná k celkovému zajištění úklidových služeb vyjma mycích a oplachových prostředků do myček; d) Předmětem veřejné zakázky jsou ostatní úklidové práce – transport jídla, odnos zbytků jídla, sběr a mytí použitého nádobí ve Stodské nemocnici, a. s.; e) Předmětem veřejné zakázky je pronájem nebytových prostor Stodské nemocnice, a.s. sloužící k uložení prostředků na úklid a k převlékání zaměstnanců dodavatele (vítězného uchazeče).
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
90910000-9
 
Další předměty
90911100-7
70220000-9
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Zadavatel si v souladu s § 99 ZVZ vyhrazuje opční právo na poskytnutí dalších služeb v oblasti předmětu 2. části veřejné zakázky – Zajištění úklidových služeb pro Stodskou nemocnici, a.s. Cena plnění odpovídající opčnímu právu (v Kč bez DPH) nesmí převyšovat o více než 30 % (tj. o 2 000 000,- Kč bez DPH) předpokládanou hodnotu plnění 2.části veřejné zakázky (Zajištění úklidových služeb pro Stodskou nemocnici, a.s.).
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
6 900 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: 24 nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------