Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Plzeňský kraj
Identifikační číslo:
70890366
Poštovní adresa:
Škroupova 1760/18
Obec:
Plzeň
PSČ:
301 00
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Vejprnická 663/56, 318 00 Plzeň
Tel.:
+420377224260
K rukám:
Ing. Petr Stehlík
       
E-mail:
petr.stehlik@cnpk.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.plzensky-kraj.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.cnpk.cz/profile_display_140.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://ezak.cnpk.cz/vz00002428
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
https://ezak.cnpk.cz/vz00002428
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Provozování hladinoměrů a srážkoměrů Plzeňského kraje (2. vyhlášení)
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 1
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Plzeňský kraj
Kód NUTS CZ032 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem veřejné zakázky je provozování monitorovacích zařízení včetně sledování a zajištění správné funkce systému pro sběr, vyhodnocování a vizualizaci naměřených hodnot. Předmětem veřejné zakázky bude měření průtoků na vodních tocích, měření srážek, a zajištění provozu hladinoměrů a srážkoměrů. Funkčnost systému má být zajištěna zejména pravidelnými servisními prohlídkami hladinoměrů a srážkoměrů a v případě potřeby i mimořádnými servisními prohlídkami. Pro zajištění správného provozu systému bude dále zajištěn pravidelný dohled nad systémem formou kontroly prostřednictvím webových aplikací v rozsahu 5 hodin týdně.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
50411000-9
 
Další předměty
72310000-1
72314000-9
71631440-6
90712400-5
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Přesný rozsah prací je uveden v zadávací dokumentaci, která je volně k dispozici na adrese https://ezak.cnpk.cz/vz00002428.
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
15 000 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Hlavní podmínky financování a platební podmínky jsou upraveny v návrhu smlouvy, který tvoří přílohu zadávací dokumentace, která je volně a neomezeně k dispozici na adrese https://ezak.cnpk.cz/vz00002428.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 písm. a) až k) ZVZ splní dodavatel způsobem uvedeným v § 53 odst. 3 ZVZ, případně jiným způsobem dle ZVZ.

Splnění profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 ZVZ dodavatel prokáže:
- dle § 54 písm. a) ZVZ předložením výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán,
- dle § 54 písm. b) ZVZ předložením dokladů o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladů prokazujících příslušné živnostenské oprávnění či licenci
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
K prokázání ekonomické a finanční způsobilosti dle §50 odst. 1 písm. c) ZVZ předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Dodavatel předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku.
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
A) dle §56 odst. 2 písm. a) ZVZ předložením seznamu min. 1 významné služby realizované dodavatelem v posledních 3 letech, s hodnotou plnění min. 150 000 Kč bez DPH. Součástí seznamu musí být příloha definovaná v §56 odst. 2 písm. a) ZVZ. Touto přílohou se rozumí: a. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli; nebo b. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány osobě než veřejnému zadavateli; nebo c. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení dle předchozího písm. b) od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. B) dle §56 odst. 2 písm. b) ZVZ předložením pracovní skupiny techniků, kteří se budou podílet na realizaci veřejné zakázky. C) dle §56 odst. 2 písm. e) ZVZ předložení osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
A) Min. 1 významné služby realizovaná dodavatelem v posledních 3 letech, s hodnotou plnění min. 150 000 Kč bez DPH. Významnou zakázkou zadavatel rozumí provedení služby se zaměřením na lokální výstražné systémy v ochraně před povodněmi, hydrologii povrchových vod a meteorologii – měření srážek či zajišťování tvorby, provozu, správy či technické podpory soustavy monitorovacích zařízení sloužících jako lokální výstražné systémy k ochraně před povodněmi (soustava hladinoměrů a srážkoměrů). Součástí seznamu budou informace o rozsahu a době poskytování služeb včetně kontaktní osoby objednatele pro ověření předložených referenčních údajů. B) Zadavatel požaduje vzhledem k rozsahu plnění předmětu veřejné zakázky minimálně čtyřčlenný realizační tým s uvedením jejich stručného profesního životopisu. Servisní skupina, je složena z členů realizačního týmu. Počet členů RT nesmí být nižší než 4. C) vzhledem k nedostatku místa je toto uvedeno níže v oddíle VI.3) Další informace
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
CN/96/CN/14
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2013/S 225-391846 ze dne 20/11/2013 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 14/05/2014 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
120
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 14/05/2014 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Zasedací místnost Krajského úřadu Plzeňského kraje, Škroupova 18, 306 13 Plzeň, místnost č. 326
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
OO se mají právo účastnit uchazeči (max. 1 zástupce), jejichž nabídky byly doručeny ve lhůtě pro podání nabídek. Zástupci uchazečů musí být oprávněni jednat jménem či za uchazeče nebo mít k OO zplnomocnění.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Minimální úroveň případně požadovaných standardů pro III.2.3) Technická způsobilost - část:
C) Vedoucí realizačního týmu bude mít vysokoškolské vzdělání v oboru vodní stavby, neboa vodní hospodářství, nebo vodohospodářské stavby a krajinné inženýrství nebo stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství (dokládá se vysokoškolským diplomem) a alespoň 3 let roky praxe v daném oboru (dokládá se čestným prohlášením) nebo středoškolské vzdělání v oboru vodní stavby, vodní hospodářství, vodohospodářské stavby nebo stavby vodního hospodářství a alespoň 5 let praxe v daném oboru (dokládá se čestným prohlášením). Dosažený stupeň vzdělání se prokazuje prostou kopií příslušného dokladu (např. maturitního vysvědčení, vysokoškolský diplom)

Alespoň jeden člen realizačního týmu bude mít vysokoškolské vzdělání s technickým zaměřením, dokládá se kopií vysokoškolského diplomu.

Alespoň jeden ze členů realizačního týmu (resp. servisní skupiny) bude držitelem certifikátu o odborné způsobilosti k výkonu funkce úředního měřiče v oboru měření průtoků kapalin s otevřenou hladinou. Dokládá se kopií certifikátu.

Dodavatel bude autorizován k výkonu úředního měření průtoků a bude držitelem osvědčení o technické a metrologické způsobilosti k výkonu úředního měření průtoků. Dokládá se certifikátem (vydává Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví).

Alespoň dva členové realizačního týmu (resp. servisní skupiny) budou proškoleni pro práci ve výškách. Dokládá se protokolem ze školení.

Minimální praxe alespoň jednoho člena realizačního týmu v oboru hydrologie a hydrometrie povrchových vod a meteorologie je požadována v délce 5 let, dokládá se čestným prohlášením. Praxe musí být doložena pro všechny uvedené obory. Je možné, aby praxi pro tento kvalifikační předpoklad prokazovalo více členů týmu současně.

Předchozí zadávací řízení na zadání veřejné zakázky „Provozování hladinoměrů a srážkoměrů Plzeňského kraje“, která byla uveřejněna pod Ev. č. 373668, bylo zrušeno podle § 84 odst. 1 písm. e) ZVZ.

Informace dle §71 odst. 6 písm. c) zákona:
Identifikace předchozího zadávacího řízení
Název: „Provozování hladinoměrů a srážkoměrů Plzeňského kraje“
Ev. č. ve VVZ: 373668
URL VZ v EZAK: https://ezak.cnpk.cz/vz00002197
Oznámení předběžných informací: http://www.vestnikverejnychzakazek.cz/cs/Form/Display/449444

Označení změn zadávacích podmínek
Oproti předchozímu zrušenému zadávacímu řízení došlo k následujícím změnám:
1. Do názvu VZ byl doplněn text „(2. vyhlášení)“.
2. Do ZD byl přidán čl. 5.2 Realizační tým.
3. URL adresa VZ byla změněna na https://ezak.cnpk.cz/vz00002428.
4. Technické kvalifikační předpoklady byly pozměněny a částečně sníženy (viz bod 9.5.1 a 9.5.2 ZD)
5. Byly upraveny pokyny k podání nabídek (viz bod 15 ZD).
6. Byla upravena lhůta pro podání nabídek.
7. Návrh smlouvy byl uveden do souladu s novelou zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník.
8. Předpokládáný termín zahájení plnění předmětu veřejné zakázky byl změněn na červen 2014.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
26/03/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh