Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Střední škola zemědělská a potravinářská, Klatovy, Národních mučedníků 141
Identifikační číslo:
61781797
Poštovní adresa:
Národních mučedníků 141
Obec:
Klatovy
PSČ:
339 01
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Centrální nákup, příspěvková organizace
Tel.:
+420 777477514
K rukám:
Mgr. Dagmar Matějková
       
E-mail:
dagmar.matejkova@cnpk.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.sszp.kt.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.cnpk.cz/profile_display_68.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://ezak.cnpk.cz/contract_display_2349.html
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
https://ezak.cnpk.cz/contract_display_2349.html
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Nákup ICT a dalšího vybavení mimo DNS - Zkvalitňování výuky zemědělských a potravinářských oborů na SŠZP Klatovy (3. vyhlášení)
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Národních mučedníků 141, Národních mučedníků 141, 339 01 Klatovy
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka ICT a dalšího vybavení mimo DNS, jejichž seznam, počet kusů a podrobná specifikace je uvedena v Příloze č. 1 Zadávací dokumentace (dále jen „ZD“) – Technická specifikace předmětu plnění veřejné zakázky.
Jedná se o dodávku: 5 kusů - Projektory; 2 kusy - Vizualizer; 25 kusů – Kancelářský balík programů I; 1 kus – Interaktivní set - tabule; 1 kus – Fotoaparát, stativ;1 kus – Kamera, stativ.

Dodávkou se rozumí: dodat kupujícímu zboží; provést dopravu zboží do místa plnění; provést zprovoznění zboží; instalace zboží; předat zboží kupujícímu; zaškolit personál kupujícího v obsluze a údržbě zboží; případná likvidace vzniklého odpadu.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
32321000-9
 
Další předměty
38652100-1
30195200-4
38651600-9
32333200-8
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
163 636
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Zadavatel požaduje záruku u dodávaného předmětu plnění veřejné zakázky po dobu 36 měsíců.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Fakturace dodaného zboží proběhne po ukončení celé dodávky na základě předloženého daňového dokladu (Zadavatel se zavazuje uhradit fakturu ve lhůtě splatnosti 30 dnů od data prokazatelného doručení faktury. Dnem splnění platební povinnosti se rozumí den, kdy byla celková účtovaná částka prokazatelně odepsána z účtu zadavatele ve prospěch účtu uchazeče.
Zadavatel poskytne uchazeči odměnu po předání předmětu veřejné zakázky, a to na základě odsouhlasené faktury (daňového dokladu). Účetní daňový doklad (faktura) musí splňovat náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů. Daňový doklad musí obsahovat přesné označení projektu, ze kterého je veřejná zakázka financována.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Základní kvalifikační předpoklady:
Zadavatele požaduje prokázání základních kvalifikačních předpokladů uvedených v § 53 odst. 1 písm. a) až k) zákona.
Pro splnění základních kvalifikačních předpokladů je možné využít vzor čestného prohlášení – viz Příloha č. 4 ZD.
Pozn.: Základní kvalifikační předpoklady lze prokázat také Výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů podle § 125 a násl. zákona nebo Certifikátem vydaným akreditovanou osobou v rámci systému certifikovaných dodavatelů podle § 133 a násl. zákona v rozsahu údajů v něm uvedených

Profesní kvalifikační předpoklady:
Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč, který předloží:
a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky
b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.
Výpis z obchodního rejstříku nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 kalendářních dnů.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Uchazeč je povinen přeložit čestné prohlášení, že je ekonomicky a finančně způsobilý splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsané oprávněnou osobou jednat jménem či za uchazeče. Vzor čestného prohlášení tvoří Přílohu č. 5 ZD.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
prokáže uchazeč, který předloží:
Seznam alespoň 3 dodávek obdobného charakteru (dle předmětu VZ) realizovaných (dokončených) uchazečem za poslední 3 roky, s tím, že u těchto 3 dodávek z tohoto seznamu zadavatel požaduje osvědčení od objednatelů o řádném plnění těchto dodávek. Toto osvědčení musí zahrnovat cenu, dobu a místo provádění zakázek a musí obsahovat údaj o tom, zda byly dodávky provedeny řádně a odborně. Celková hodnota 3 realizovaných zakázek za poslední 3 roky uvedené v Seznamu musí být v celkovém součtu ve výši alespoň 150 000,- Kč bez DPH. Uchazeč dokládá:
a) buď Osvědčení vydané či podepsané veřejným zadavatelem, pokud byla dodávka realizována veřejnému zadavateli,
b) nebo Osvědčení vydané jinou osobou, pokud byla dodávka realizována jiné osobě než veřejnému zadavateli,
c) nebo uchazeč může doložit Smlouvu s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodávky, není-li současně možné osvědčení podle bodu b) od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně.
Seznam významných dodávek bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. K vyplnění seznamu je možno využít vzor uvedený v Příloze č. 6 ZD. Osvědčení od objednatelů postačí doložit v prosté kopii.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
Sp. zn.: CN/35/CN/14
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 07/03/2014 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
90
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 07/03/2014 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Centrální nákup, příspěvková organizace, Vejprnická 663/56, 318 00 Plzeň, v zasedací místnosti č. 9.
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Dle § 71 odst. 7 zákona mají uchazeči, kteří podají nabídku ve lhůtě pro podání nabídek, právo zúčastnit se otevírání obálek.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Financování z operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost; Název projektu: Zkvalitňování výuky zemědělských a potravinářských oborů na SŠZP Klatovy; Registrační číslo projektu:
CZ.1.07/1.1.30/02.0064.
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Předběžné oznámení veřejného zadavatele nebylo před zahájením zadávacího řízení uveřejněno v souladu s ustanovením § 86 odst. d) ZVZ.
Předchozí zadávací řízení bylo zadavatelem zrušeno dle ustanovení § 84 odst. 1 písm. e) zákona.
Název veřejné zakázky (dále jen „VZ“): „Nákup ICT a dalšího vybavení mimo DNS - Zkvalitňování výuky zemědělských a potravinářských oborů na SŠZP Klatovy (2. vyhlášení)“
Číslo VZ ve Věstníku veřejných zakázek: 478848
Uveřejnění VZ na profilu zadavatele: https://ezak.cnpk.cz/contract_display_2247.html
Datum vyhlášení VZ: 18. 12. 2013 (odesláním písemné výzvy k podání nabídky a prostřednictvím emailové korespondence byla zaslána písemná výzva také oslovovaným zájemcům), Lhůta pro podání nabídek běžela od 19. 12. 2013.
Datum zrušení zadávacího řízení: 14. 1. 2014 dle ustanovení § 84 odst. 1 písm. e) zákona.

Zadavatel změnil oproti původní VZ následující zadávací podmínky:
Zadávací podmínky u zrušené VZ
Termín dodání byl stanoven do 21. 2. 2014
Právní úprava uzavření Kupní smlouvy byl v původní veřejné zakázky být provedena dle ustanovení zákona č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník

Aktuální změny v zadávacích podmínkách
Termín dodání byl stanoven do 31. 3. 2014
Právní úprava uzavření Kupní smlouvy je v tomto vyhlášení veřejné zakázky provedena dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
17/02/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh