Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Formulář navazuje na/opravuje formulář: E01: Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Nákup prádla pro zařízení Zdravotnického holdingu Plzeňského kraje
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem je nákup různých druhů zaměstnaneckého, pacientského, operačního, ložního a ostatního prádla. Prádlo musí splňovat požadavky dle uvedených předpisů. Další požadavky na materiál, jeho složení, minimální hodnoty gramáží pro konkrétní druhy prádla, barevné varianty, střihy a velikosti obsahuje zadávací dokumentace.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: Listinné nabídky podávat na adrese:
Centrální nákup, příspěvková organizace
Vejprnická 663/56
318 00 Plzeň
a elektronické nabídky:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky: 05. 11. 2013 10:00
Počátek běhu lhůt: 18. 09. 2013
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: