Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Zdravotnická záchranná služba Plzeňského kraje
Identifikační číslo:
45333009
Poštovní adresa:
Edvarda Beneše 19
Obec:
Plzeň
PSČ:
301 00
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Vejprnická 663/56, 318 00 Plzeň
Tel.:
+420777357964
K rukám:
Ing. Petr Stehlík
       
E-mail:
petr.stehlik@cnpk.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.zzspk.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.cnpk.cz/profile_display_19.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://ezak.cnpk.cz/vz00001676
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
https://ezak.cnpk.cz/vz00001676
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Opravy vozidel ZZSPK
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 1
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Plzeňský kraj
Kód NUTS CZ032 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: 2 nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
9 000 000
   
Měna:
CZK
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Provádění pozáručních oprav a oprav po dopravních nehodách sanitních a referentských vozidel evidovaných v majetku ZZSPK, které nebude možné provádět ve vlastní autodílně. Servisní opravy se týkají cca 85 sanitních a referentských vozidel ZZSPK. Rámcová smlouva bude uzavřena na dobu 2 let.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
50112000-3
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Seznam požadovaných oprav
- opravy motorů, převodovek, náprav a pohonu 4x4,
- opravy karoserií po dopravní nehodě, včetně opravy karoserie v místě sanitní zástavby,
- opravy elektroinstalace, kódování a přizpůsobení řídících jednotek,
- opravy a servis klimatizace,
- výměny spojek a čelních skel.

Opravy budou prováděny podle aktuálních potřeb zadavatele, a to až do doby ukončení smlouvy nebo do vyčerpání max. možného limitu čerpání, který je stanoven na úrovni předpokládané hodnoty.
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
9 000 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
01/01/2014 (dd/mm/rrrr)  
Dokončení
31/12/2015 (dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Podmínky financování a platební podmínky jsou obsaženy v zadávací dokumentaci a návrhu kupní smlouvy, který tvoří přílohu zadávací dokumentace.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 písm. a) až k) ZVZ splní dodavatel způsobem uvedeným v § v § 53 odst. 3 ZVZ, případně jiným způsobem dle ZVZ.

Splnění profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 ZVZ dodavatel prokáže:
- dle § 54 písm. a) ZVZ předložením výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán,
- dle § 54 písm. b) ZVZ předložením dokladů o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladů prokazujících příslušné živnostenské oprávnění či licenci
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
K prokázání ekonomické a finanční způsobilosti dle §50 odst. 1 písm. c) ZVZ předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Dodavatel předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku.
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Splnění technických kvalifikačních předpokladů podle §56 ZVZ dodavatel prokáže:
a) dle § 56 odst. 2 písm. a) ZVZ předložením seznamu min. 40 významných služeb s obdobným předmětem plnění realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby plnění; přílohou tohoto seznamu musí být (pro každou významnou službu – v případě, že bylo více služeb poskytováno stejnému objednateli, bude postačovat jediné osvědčení, ze kterého však bude patrné označení služeb, které mu byly poskytnuty):
1. osvědčení vydané či podepsané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli,
2. nebo osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli,
3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně.
Ze seznamu významných služeb musí vyplývat minimálně:
- název objednatele a kontakt,
- dostatečně detailní popis předmětu významné služby, aby bylo možné určit, zda se jedná o službu s obdobným předmětem plnění,
- celková konečná cena služby v Kč bez DPH,
- doba realizace zakázky (zahájení a ukončení).;
b) dle § 56 odst. 2 písm. e) ZVZ předložením osvědčení o odborné kvalifikaci dodavatele;
c) dle § 56 odst. 2 písm. h) ZVZ předložením přehledu provozních a technických zařízení, které bude mít při plnění VZ k dispozici.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
a) Nejméně 20 referenčních služeb uvedených v seznamu musí být realizováno na vozidlech Volkswagen Transporter. Tento TKP zadavatel požaduje z toho důvodu, že největší objem realizovaných předpokládaných oprav se uskuteční na vozidlech právě tohoto výrobce.
Za významnou službu jsou považovány opravy motorů, převodovek, náprav a pohonu 4x4, opravy karoserií po dopravní nehodě, včetně opravy karoserie v místě sanitní zástavby, opravy elektroinstalace, kódování a přizpůsobení řídících jednotek, opravy a servis klimatizace, výměny spojek a čelních skel, případně i jiné obdobné opravy vozidel. Min. souhrnná hodnota referenčních služeb musí činit alespoň 2 mil. Kč bez DPH.
b), c) pro nedostatek místa je toto uvedeno v oddílu VI.3) Další informace.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:
Vzhledem k nedostatku místa v této položce formuláře uvádí zadavatel informace o elektronické dražbě v oddílu VI.3) Další informace.

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
CN/199/CN/13
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2013/S 101-173038 ze dne 28/05/2013 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 15/08/2013 (dd/mm/rrrr) Čas: 09:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
6
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 15/08/2013 (dd/mm/rrrr)
Čas:
09:15 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Centrální nákup, příspěvková organizace, Vejprnická 663/56, 31800 Plzeň
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost

b) Dodavatel předloží čestné prohlášení podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče, že celková doba jeho praxe činí:
- v oboru oprav silničních a motorových vozidel nejméně 15 let, a zároveň
- v oboru oprav VW Transporter nejméně 5 let, a zároveň
- v oboru klempířských oprav částí karoserie sanitních vozidel v oblasti ambulantní zástavby (popřípadě obdobné zástavby) nejméně 3 roky.

c) Dodavatel předloží čestné prohlášení podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče, ze kterého bude zřejmé, že jeho dílna, kde budou prováděny opravy vozidel ZZSPK, disponuje následujícími zařízeními a vybavením, a to min. v uvedeném výčtu a rozsahu:
- počet zdviží nejméně 3 ks,
- rovnací stolice 1 ks,
- zouvačka kol 1 ks,
- vyvažovačka kol 1 ks,
- plnicí automat autoklimatizací včetně detekce poruch a úniků 1 ks,
- odtahové vozidlo pro užitkové vozy 1 ks,
- zařízení pro měření geometrie náprav 1 ks,
- diagnostický přístroj pro koncernová (VW) vozidla,
- diagnostický přístroj VAS dle specifikace výrobce vozidel VW, Škoda,
- diagnostický přístroj pro vysokofrekvenční měření přerušení CAN linek např. pro pohon 4 motion,
- diagnostický přístroj pro diagnostiku mimokoncernových značek vozového parku ZZSPK,
- výbava pro výměnu čelních skel,
- dílenské přípravky pro:
__demontáž vodního čerpadla T5 2,5 TDI,
__nastavení rozvodových kol T5,
__montáž vstřikovačů PD T5,
__nastavení motoru,
__demontáž nábojů kol T5 bez nutnosti demontáže ramen z vozu,
__montáž SAC spojek,
__zařízení pro kontrolu házivosti kardanových hřídelí a poloos.


IV.2.2) Informace o elektronické dražbě

Po předběžném posouzení a hodnocení nabídek bude vypsána aukce.
Uchazeči, kteří nebudou v rámci předběžného hodnocení vyloučeni, budou dle § 97 odst. 5 ZVZ vyzváni k účasti v aukci nejpozději 2 pracovní dny před zahájením aukce. Výchozím stavem aukce budou výsledky dle § 97 odst. 1 ZVZ.

Nabídkové ceny, které uchazeči předloží v nabídce, budou výchozím stavem pro proces aukce a uchazeči budou mít možnost tyto hodnoty pouze vylepšovat, tj. snižovat cenu.

Účastníci aukce budou mít v celém průběhu aukce přístup k následujícím informacím:
- informace o pořadí uchazeče
- informace o momentálně nejlepších aukčních hodnotách za jednotlivá kritéria a
- informace o aukčních hodnotách momentálně nejlepší nabídky.

Aukce bude trvat jedno kolo o délce 30 minut s možností prodloužení.
Způsob ukončení - marným uplynutím doby pro podání nových aukčních hodnot.
Možnosti prodloužení - při každé změně nejlepší nabídky v posledních 3 minutách aukčního kola je kolo automaticky prodlouženo o 3 minuty.
Další informace o postupu v aukční síni naleznete v příručce pod následujícím odkazem - Elektronická aukční síň – uživatelská příručka pro dodavatele (http://www.cnpk.cz/uploads/EZAK-Aukcni_sin-Manual-Dodavatele_v1.1.pdf).

Nové aukční hodnoty není nutné elektronicky podepisovat.
Pro hodnocení bude rozhodující součet vážených hodnocení jednotlivých DHK. Snižovat bude možné ceny za jednotlivá DHK uvedená v bodě 8.2 této ZD.
Velikost příhozů NENÍ OMEZENA.

Veškeré informace o EZAK naleznete v uživatelské příručce pro dodavatele pod následujícím odkazem E-ZAK – manuál dodavatele (https://ezak.cnpk.cz/data/manual/EZAK-Manual-Dodavatele.pdf).
Veškeré informace o aukční síni naleznete v příručce pod následujícím odkazem - Elektronická aukční síň – uživatelská příručka pro dodavatele (http://www.cnpk.cz/uploads/EZAK-Aukcni_sin-Manual-Dodavatele_v1.1.pdf).

Od okamžiku odeslání výzvy k aukci do doby začátku aukce je v konkrétní aukční síni přihlášeným uchazečům k dispozici demoverze aukce, kde je možné si otestovat prostředí a úkony činěné v průběhu aukce.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
27/06/2013 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh