Formulář 03 - Oznámení o zadání zakázky

Název formuláře Oznámení o zadání zakázky


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Plzeňský kraj
Identifiakční číslo:
70890366
Poštovní adresa:
Škroupova 18, 30100 Plzeň
Obec:
Plzeň
PSČ:
30100
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Centrální nákup, příspěvková organizace
Tel.:
+420 773773868
K rukám:
Mgr. Klára Maršíková
       
E-mail:
klara.marsikova@cnpk.cz
Fax:
Internetové adresy (je-li to relevantní)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.plzensky-kraj.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.cnpk.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://ezak.cnpk.cz/contract_display_1134.html
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
https://ezak.cnpk.cz/contract_display_1134.html

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázku jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce
Klatovská nemocnice - stravování
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb č.:
Pro kategorie služeb viz příloha C1
V případě zakázky na kategorie služeb 17 až 27 - viz příloha C1 - souhlasíte se zveřejněním tohoto oznámení?
 
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění
Plzeňský kraj, Klatovy
Kód NUTS CZ032 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Klatovská nemocnice - stravování
Předmětem VZ je dodávka nové stravovací technologie v rozsahu stanoveném zadávacími podmínkami (PS 210 - vybavení kuchyně) a provedení stavebních prací spočívajících ve stavebních úpravách hospodářské budovy kuchyně v areálu Klatovské nemocnice za účelem přípravy pro zajištění nové stravovací technologie.
II.1.5) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
39221000-7
 
Další předměty
39312200-4
45421151-7
45215000-7
 
 
 
 
II.1.6) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)

II.2) CELKOVÁ KONEČNÁ HODNOTA ZAKÁZKY ČI ZAKÁZEK
II.2.1) Celková konečná hodnota zakázky či zakázek (Uveďte prosím číselně pouze celkovou konečnou hodnotu, včetně všech zakázek, částí zakázek, obnovení a opcí. Informace o jednotlivých zakázkách prosím uveďte v oddíle V. Zadání zakázky)
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Hodnota
18 296 066
Měna
CZK
 
při
nebo
nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie: vyplňte prosím přílohu D1

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
 
nebo
   
 
Kritéria
Váha
1.
cena dodávky stravovací technologie
60
2.
cena stavebních prací
40
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Byla použita elektronická dražba
 

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
2127/13/CN
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
   
 
Pokud ano (vyplňte prosím příslušné položky):
     
  NEBO    
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2012/S 192-315590
ze dne
05/10/2012 (dd/mm/rrrr)
     
  NEBO    
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2012/S 216-356331
ze dne
09/11/2012 (dd/mm/rrrr)
     
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     

ODDÍL V: ZADÁNÍ ZAKÁZKY

ZAKÁZKA Č.:
1
ČÁST ZAKÁZKY Č.:
1
NÁZEV:
Klatovská nemocnice - stravování
V.1) DATUM ZADÁNÍ ZAKÁZKY:
29/03/2013 (dd/mm/rrrr)
V.2) INFORMACE O NABÍDKÁCH
Počet obdržených nabídek:
5
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
V.3) NÁZEV A ADRESA DODAVATELE, KTERÉMU BYLA ZAKÁZKA ZADÁNA
Úřední název:
Sdružení INVEST (představitel: INVEST TEL, s.r.o.;sdružovatel: HRAKOSTAV s.r.o.)
Poštovní adresa:
Průmyslová 824
Obec:
Klatovy
PSČ:
339 01
Stát:
CZ
E-mail:
info@investtel.cz
Tel.:
+420 376358111
Internetová adresa (URL):
Fax:
V.4) ÚDAJE O HODNOTĚ ZAKÁZKY (pouze číselné údaje)
 
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Původní předpokládaná celková hodnota zakázky (je-li to relevantní)
     
Hodnota:
22 000 000
Měna
CZK
 
při
Celková konečná hodnota zakázky
     
Hodnota:
18 296 066
Měna
CZK
 
při
nebo nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při
Pokud jde o roční či měsíční hodnotu, uveďte prosím:
počet roků
NEBO
počet měsíců
3
V.5) INFORMACE O SUBDODÁVKÁCH
Je pravděpodobné, že zakázka bude provedena subdodavatelsky
 
(pokud ano, pouze číselné údaje) uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami:
Hodnota bez DPH:
Měna:
Poměrná část:
(%)
 
Stručný popis hodnoty / poměrné části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky (je-li to známo)
Uchazeč Sdružení INVEST bude provádět předmět plnění veřejné zakázky prostřednictvím následujících subdodavatelů: LESNÍ STAVBY, s.r.o., IČ: 64834042, Palackého 764, 340 22 Nýrsko (subdodavatel bude provádět stavební část SO08); SALMON-GASTRO s.r.o., IČ: 26030357, Opatovická 112/2, 370 10 České Budějovice (subdodavatel má oprávnění k montáži a opravám vyhrazených plynových zařízení a k montáži a opravám elektrických zařízení; subdodavatel bude provádět odborný dozor při plnění veřejné zakázky na úrovni autorizovaný inženýr - pozemní stavby).
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------


ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
 
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Sdružení INVEST(představitel:INVEST TEL, s.r.o., IČ: 49193503, Průmyslová 824, 339 01 Klatovy; sdružovatel: HRAKOSTAV s.r.o., IČ: 26096439, Pražská třída 530, 370 04 České Budějovice).
VI.3) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.3.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
 
VI.3.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.3.2 NEBO podle potřeby bod VI.3.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.
 
VI.3.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
08/04/2013 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh