Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Centrální nákup, příspěvková organizace
Identifikační číslo:
72046635
Poštovní adresa:
Vejprnická 663/56
Obec:
Plzeň
PSČ:
318 00
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Plzeň, Vejprnická 663/56, 31800
Tel.:
K rukám:
Tomáš Mosinger
       
E-mail:
tomas.mosinger@cnpk.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.cnpk.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.cnpk.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://ezak.cnpk.cz/dns00000005
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
https://ezak.cnpk.cz/dns00000005
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI
Centrální zadavatel

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Dynamický nákupní systém na dodávky IT vybavení pro Plzeňský kraj - Krajský úřad Plzeňského kraje (KÚPK) a právnické osoby zřizované nebo zakládané Plzeňským krajem a právnické osoby, ve kterých je Plzeňský kraj většinovým společníkem nebo akcionářem
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Plzeňský kraj
Kód NUTS CZ032 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem veřejných zakázek zadávaných v dynamickém nákupním systému budou za Zadavatelem specifikovaných obchodních podmínek dodávky těchto komodit: stolní počítač, přenosný počítač, tablet (PC), pracovní stanice, plochý monitor, laserová tiskárna (barevná, černobílá), příslušenství k dodávkám pořízeným v dynamickém nákupním systému (zejména klávesnice, myš, pouzdro na přenosné počítače), servery, vícenásobné diskové pole nezávislých disků (RAID).
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
30213300-8
 
Další předměty
30213100-6
30213200-7
30231310-3
30232110-8
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Předmětem veřejných zakázek zadávaných v dynamickém nákupním systému budou za Zadavatelem specifikovaných obchodních podmínek dodávky těchto komodit:
- stolní počítač - konkrétní tech. specifikace v dílčích VZ
- přenosný počítač - konkrétní tech. specifikace v dílčích VZ
- tablet (PC) - konkrétní tech. specifikace v dílčích VZ
- pracovní stanice - konkrétní tech. specifikace v dílčích VZ
- plochý monitor - konkrétní tech. specifikace v dílčích VZ
- laserová tiskárna (barevná, černobílá)- konkrétní tech. specifikace v dílčích VZ
- příslušenství k dodávkám pořízeným v dynamickém nákupním systému (zejména klávesnice, myš, pouzdro na přenosné počítače) - konkrétní tech. specifikace v dílčích VZ
- servery - konkrétní tech. specifikace v dílčích VZ
- vícenásobné diskové pole nezávislých disků (RAID) - konkrétní tech. specifikace v dílčích VZ
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
52 000 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Základní obchodní podmínky: platby budou probíhat až po dodání předmětu plnění, a to na základě předávacího protokolu, který bude akceptován oběma smluvními stranami, vždy v rámci příslušné zakázky; vystavené faktury budou mít splatnost min. 30 dní; faktura musí obsahovat náležitosti daňového dokladu podle platných právních předpisů. Smluvní strany si mohou sjednat dílčí plnění včetně dílčích plateb. Změnu smluvních podmínek je možné provést pouze v souladu s § 82 odst. 7 ZVZ. Možnost ukončení smluv v souladu s platnou právní úpravou. Záruční doba bude stanovována vždy v jednotlivých veřejných zakázkách zadávaných v dynamickém nákupním systému. Dodržování závazných pravidel operačních programů ze zdrojů EU či jiných, jestliže bude daná veřejná zakázka z těchto zdrojů financována či spolufinancována. Podrobné obchodní podmínky včetně konkrétních platebních podmínek, budou stanovovány vždy pro jednotlivé veřejné zakázky zadávané v dynamickém nákupním systému ve smyslu § 95 ZVZ.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Uchazeč prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů uvedených v ustanovení § 53 odst. 1 písm. a) až k) ZVZ způsobem uvedeným v ustanovení § 53 odst. 3 Zákona, tj. předložením:
- výpisu z evidence Rejstříku trestů - § 53 odst. 1 písm. a) a b) ZVZ
- potvrzení příslušného finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestného prohlášení - § 53 odst. 1 písm. f) ZVZ
- potvrzení příslušného orgánu či instituce - § 53 odst. 1 písm. h) ZVZ
- čestného prohlášení - § 53 odst. 1 písm. c), d), e), g), i), j), k) ZVZ
Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč, který předloží:
- výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (§ 54 písm. a) ZVZ), a
- doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci (§ 54 písm. b) ZVZ).
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Uchazeč předloží dle § 50 odst. 1 písm. c) ZVZ čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Je možné využít vzor – viz příloha č. 2 této zadávací dokumentace - Čestné prohlášení - ekonomická a finanční způsobilost.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Splnění technických kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč, který podle § 56 odst. 1 písm. a) ZVZ předloží: - seznam významných dodávek realizovaných uchazečem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby plnění.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Rozsah požadovaných informací a dokladů: seznam min. 3 významných dodávek výpočetní techniky realizovaných uchazečem za poslední 3 roky s uvedením jejich rozsahu a doby plnění; pod pojmem „výpočetní technika“ se rozumí dodávka výpočetní techniky definované CPV kódy (bez ohledu na technickou specifikaci) podle zadávací dokumentace, přičemž v dodávce (zakázce) nemusí být zastoupeny veškeré CPV. Požadovaná minimální úroveň kvalifikačního předpokladu: seznam min. 3 významných dodávek výpočetní techniky realizovaných uchazečem v posledních 3 letech v minimální výši každé z nich 400.000 (slovy čtyři sta tisíc) Kč bez DPH s uvedením jejich rozsahu a doby plnění. Seznam bude předložen ve formě čestného prohlášení podepsaného oprávněnou osobou jednat jménem či za uchazeče. Další informace obsahuje zadávací dokumentace.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2013/S 028-043341 ze dne 07/02/2013 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 19/06/2013 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
48
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 19/06/2013 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Zadavatel předpokládá zadávání veřejných zakázek v dynamickém nákupním systému v předem neurčených nepravidelných intervalech odvislých zejména od provozních potřeb Plzeňského kraje (resp. Krajského úřadu Plzeňského kraje) a právnických osob zřizovaných nebo zakládaných Plzeňským krajem a právnických osob, ve kterých je Plzeňský kraj většinovým společníkem nebo akcionářem. Rovněž objemy jednotlivých veřejných zakázek zadávaných v dynamickém nákupním systému Zadavatel předpokládá od jednotek až po desítky jednotek v konkrétní veřejné zakázce.
Technické podmínky budou stanovovány vždy pro jednotlivé veřejné zakázky zadávané v dynamickém nákupním systému ve smyslu § 95 ZVZ.
Nelze vyloučit, že zadavatel v některých případech využije jako hodnotící krotérium ekonomickou výhodnost nabídky. Dále je pravděpodobné, že v některých případech budou zakázky buď zcela nebo z části financovány z prostředků Evropské unie, popřípadě jiných dotačních a operačních programů či fondů.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
04/04/2013 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh