obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Předběžná tržní konzultace - ZAJIŠTĚNÍ ŽELEZNIČNÍ DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI NA ÚZEMÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE (jednotky BEMU a EMU)
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
Předběžná tržní konzultace - ZAJIŠTĚNÍ ŽELEZNIČNÍ DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI NA ÚZEMÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE (jednotky BEMU a EMU)
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem předběžné tržní konzultace je příprava zadávacích podmínek a informování relevantních provozovatelů přepravních služeb ve veřejné železniční dopravě o záměrech a požadavcích zadavatele na plnění veřejných zakázek v oblasti železniční dopravy v Plzeňském kraji s využitím akutrolejových elektrických jednotek (BEMU), popř. jednopodlažních elektronických jednotek (EMU).
Zájemce o předběžnou tržní konzultaci vyplní Registrační formulář (příloha č. 1 Pozvánky k PTK) a zašle zadavateli prostřednictvím E-ZAK do 23. 10. 2025. Registrační formulář je možné také zaslat na e-mail: richard.volin@cnpk.cz nebo dusan.pakandl@plzensky-kraj.cz
V další fázi proběhne jednání v rámci PTK v Plzni v předpokládaném termínu 13. 11. 2025. Další informace jsou v pozvánce. Termín a místo jednání bude upřesněn a zaslán zájemcům o PTK. Předpokládaná hodnota VZ bude stanovena po skončení PTK. Zadávací dokumentace bude vytvořena po ukončení PTK, informace o veřejné zakázce jsou v Pozvánce.
Místo plnění:
Plzeňský kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz) - podává se vyplněný Registrační formulář
Kontakt:
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Mgr. Richard Volín
Vejprnická 663/56, 318 00 Plzeň
e-mail: richard.volin@cnpk.cz
mobil: 777 357 966
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
23.10.2025 23:59
Datum zahájení:
01.10.2025 12:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek:
Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software