obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
„VÝSTAVBA A PROVOZOVÁNÍ DOMOVA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB – LIBLÍN“
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
„VÝSTAVBA A PROVOZOVÁNÍ DOMOVA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB – LIBLÍN“
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem koncese je vybudování nového zařízení sociálních služeb pro cílovou skupinu osob, tj. objekt pro seniory, osoby se zdravotním postižením, domov se zvláštním režimem, případně objekt pro odlehčovací služby (úlevová péče) včetně zajištění financování této stavby vybraným koncesionářem, dále uvedení zařízení do provozu a zajištění jeho následného provozování v souladu s platnými právními předpisy, dle zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, a to po dobu nejméně 20 let.
Součástí koncesního řízení je zároveň převzetí stávajících klientů a zaměstnanců DSS Liblín vybraným koncesionářem.
Bližší specifikace je uvedena v zadávací dokumentaci ke koncesnímu řízení, včetně jejích příloh.
Místo plnění:
Rokycany
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt:
Ing. Václav Štrunc, odborný referent
e-mail: vaclav.strunc@cnpk.cz
tel: +420 377 224 260, +420 778 758 900
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
řízení se soutěžním dialogem
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
na vyžádání v elektronické podobě
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum pro žádosti o účast:
14.10.2025 10:00
Datum předložení nabídky:
Datum zahájení:
01.09.2025 13:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických žádostí o účast:
Ne (příjem žádostí mimo E-ZAK)
Příjem elektronických nabídek:
Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software