obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Energetické úspory objektu Střední odborné školy obchodu, užitého umění a designu Plzeň, Nerudova 33
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
Energetické úspory objektu Střední odborné školy obchodu, užitého umění a designu Plzeň, Nerudova 33
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem jsou stavební a technická opatření ke snížení energetické náročnosti budovy. Opatření jsou navržena tak, aby byly splněny energetické požadavky stanovené 38. výzvou MŽP ČR, OPŽP 2021-2027. Budou provedena zejména tato energeticky úsporná opatření:
a) Zateplení školní budovy, které zahrnuje zateplení obvodových stěn, zateplení
střechy (ze strany podkroví) a renovaci původních okenních výplní a doplnění o nová vnitřní okna s požadovanými tepelně technickými vlastnostmi v rámci upravené špalety, včetně stínících prvků.
b) Instalace LED osvětlení, nahrazení původního osvětlení.
c) Instalace nuceného větrání učeben s rekuperací.
d) Instalace fotovoltaické elektrárny na západní střechu objektu směrem do dvora.
Mimo energetický úsporná opatření jsou součástí plnění také úpravy zlepšující a modernizující podmínky provozu objektu školy, zejména rekonstrukce elektroinstalace objektu a výdejna jídel a jídelna v 1.NP s gastrovybavením.
Místo plnění:
Plzeň-město
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt:
Ing. Václav Štrunc, odborný referent
e-mail: vaclav.strunc@cnpk.cz
tel: +420 377 224 260, +420 778 758 900
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
11.04.2025 10:00
Datum zahájení:
07.03.2025 14:50
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software