Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Dynamický nákupní systém Dynamický nákupní systém - Obvazový materiál pro Nemocnice Plzeňského kraje
Odesílatel Renata Janoušková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 08.07.2024 13:17:55
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 ze dne 8. 7. 2024

Vážení,
zasíláme Vám tímto Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 k VZ s názvem „DYNAMICKÝ NÁKUPNÍ SYSTÉM - OBVAZOVÝ MATERIÁL PRO NEMOCNICE PLZEŇSKÉHO KRAJE“.
Vysvětlení ZD je v přiloženém dokumentu „Vysvětlení ZD č. 1 ze dne 8. 7. 2024“
Vysvětlení ZD bylo dnes uveřejněno v detailu VZ v elektronickém nástroji E-ZAK:
https://ezak.cnpk.cz/dns_display_49.html v sekci Veřejné dokumenty.
Zadavatel vzhledem k uvedenému vysvětlení neprodlužuje lhůtu pro podání nabídek

s pozdravem

Mgr. Renata Janoušková
administrátor
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
renata.janouskova@cnpk.cz
tel: +420 770 136 841


Přílohy
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1_sign.pdf (625.56 KB)