Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Služby spojené s pronájmem a praním prádla pro Klatovskou nemocnici, a.s. (na období od 1.6.2016 do 31.5.2020)
Odesílatel Lucie Bouzková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 16.03.2016 15:00:39
Předmět Dodatečné informace č. 1 ze dne 16. 3. 2016

Ve věci předmětné nadlimitní veřejné zakázky podávám v zastoupení zadavatele dodatečné informace, které upřesňují zadávací podmínky předmětné veřejné zakázky.

Vzhledem k upřesnění zadávacích podmínek prodlužuje zadavatel lhůtu pro podání nabídek o celou její původní délku, a to od data uveřejnění těchto dodatečných informací. Tj. nová lhůta pro podání nabídek je stanovena do 4. 5. 2016 do 08:00 hodin.

V souvislosti s touto skutečností se také automaticky mění termín pro otevírání obálek. Otevírání obálek musí být v souladu s § 71, odst. 4 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, zahájeno ihned po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Nový termín pro otevírání obálek je tedy stanoven na 4. 5. 2016 v 08:00.


Přílohy
- 1391-16-CN_Příloha č. 4 ZD ve znění DI 1_Návrh Smlouvy o poskytování služeb.docx (52.33 KB)
- 1391-16-CN_Dodatečné informace č. 1.pdf (1.89 MB)