Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení ZATEPLENÍ A REKONSTRUKCE OPLÁŠTĚNÍ OBJEKTU ZZSPK
Odesílatel Jana Dvorská
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 10.06.2015 12:24:32
Předmět Dodatečné informace č. 3

Dodatečné informace č. 3
Zdravotnická záchranná služba Plzeňského kraje, IČO: 45333009, se sídlem Klatovská 2960/200i, 301 00 Plzeň (dále jen „zadavatel“), prostřednictvím administrátora (Centrální nákup, příspěvková organizace), poskytuje všem uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám veřejné zakázky malého rozsahu na stavební práce s názvem „Zateplení a rekonstrukce opláštění objektu ZZSPK“. Zároveň byly tyto Dodatečné informace č. 3 uveřejněny v systému E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz/contract_display_3675.html).


Zadavatel obdržel od jednoho z dodavatelů následující dotaz (žádost o dodatečné informace):

Dotaz č. 12
„Prosím o zodpovězení ještě jednoho dotazu. Jedná se o položku číslo 8 - dle VV je okno hliníkové a dle výpisu prvkůokno PLASTOVÉ. Co prosím platí ?“

Odpověď č. 12
Stanovisko zadavatele:

Platí výkaz výměr - okno položka č. 8 bude hliníkové.
Za pověřenou osobu, Jana Dvorská.


Přílohy
- Dodatečné informace č. 3.docx (611.17 KB)