Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Správa komunikační infrastruktury
Odesílatel Pavel Sloup
Organizace odesílatele Plzeňský kraj [IČO: 70890366]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 06.01.2014 13:03:10
Předmět Dodatečné informace č. 1

Dotaz uchazeče:
Žádáme o upřesnění předmětu servisní služby v rámci technické podpory Do6 -7x24. U většiny zařízení uvádíte typ zakoupené podpory od výrobce zařízení NBD. Předmětem poptávané servisní služby je odstranění závady do 6 hodin od nahlášení požadavku na servisní zásah. Zahrnuje nebo nezahrnuje tato služba náhradní díly nutné pro opravu všech zařízení ve lhůtě do 6 hodin od nahlášení požadavku dle přílohy č. 1 návrhu smlouvy?

Odpověď zadavatele:
Ano, zahrnuje.
Typ již nakoupené podpory od výrobce nemá vazbu na typ podpory zajištěné dodavatelem (Do6 -7x24 nebo NBD). Závadu musíte odstranit v režimu Do6 -7x24 .

Dotaz uchazeče:
Pokud tato služba zahrnuje náhradní díly, je správný náš předpoklad, že náhradní díl bude ve lhůtě NBD (do následujícího pracovního dne) doručen třetí stranou nebo společností CISCO na kontaktní místo KUPK a tento díl nám bude následně předán/vrácen jako náhrada za námi použitý náhradní díl?

Odpověď zadavatele:
Ano. Díl bude u nás, kde díly prohodíte a váš si odvezete.

Dotaz uchazeče:
U zařízení, kde není v tabulce uveden nákup servisní podpory od Objednatele znamená, že uchazeč musí napočítat cenu servisních služeb těchto zařízení, včetně započtení případných náhradních dílů / zařízení nutných pro opravu?

Odpověď zadavatele:
Ano.
Nenakoupená podpora od výrobce nemá vazbu na typ podpory zajištěné dodavatelem (Do6 -7x24 nebo NBD).