Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Rekonstrukce objektu č.p. 283, Horažďovice na centrum ekologické výchovy
Odesílatel Jana Dvorská
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 19.09.2013 13:14:17
Předmět Dodatečné informace č. 1

Dobrý den,
zadavatel Dům dětí a mládeže, Horažďovice, Zámek 11, se sídlem Zámek 11, 341 01 Horažďovice, IČ: 61781371, v rámci veřejné zakázky „Rekonstrukce objektu č.p. 283, Horažďovice na centrum ekologické výchovy“ zadávané v otevřeném podlimitním řízení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách v platném znění (dále jen ZVZ) uveřejněné dne 06.09.2013 ve Věstníku veřejných zakázek pod evidenčním číslem VZ 365925 a Evidenčním číslem formuláře 7302010065925, předkládá tyto Dodatečné informace č. 1. Zároveň byly tyto Dodatečné informace č. 1 zveřejněny v systému E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz/contract_display_1899.html).

Na adresu administrátora byly doručeny následující dotazy:
Dotaz č. 1:
Položky střešních oken - montáže střešních oken a lemování jsou uvažována dle PD tedy pro 18 ks oken, ale v dodávce je pouze 15 ks?
Odpověď č. 1:

Stanovisko zadavatele:
V souvislosti s výše uvedeným dotazem zadavatel připouští, že došlo k nesprávnému určení počtu oken. V současné době zhotovitel projektové dokumentace připravuje novou verzi soupisu prací vč. výkazu výměr, kde bude uveden správný počet oken. Nový platný soupis prací bude uveřejněn v systému E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz/contract_display_1899.html) pod názvem „Příloha č. 7 – soupis prací vč. výkazu výměr – platná verze“. Tato příloha nahradí stávající Přílohu č. 7 Soupis prací vč. Výkazu výměr a uchazeči jsou povinni v souladu se zadávací dokumentací bod 9.2 Poskytování dodatečných informací se seznámit s dodatečnými informacemi před podáním nabídky a reflektovat jejich znění v podané nabídce.


Dotaz č. 2:

Položky č. 625 dodávka a montáž plechové šablonové krytiny, krytina je z pozinkovaného plechu s povrchovou úpravou polyesterovým nátěrem,barva tmavě šedá, skládaná na koso a vzájemně se propojují systémem zámků.
Při zjišťování jednotkových cen na tento popis střešní krytiny dochází k rozporům. Nemělo by být spíše uvažováno s krytinou hliníkovou PREFA a také lze uvažovat o stejném systému klempířských konstrukcí, v materiálu hliník?
Odpověď č. 2:
Stanovisko zadavatele:
Materiál střešní krytiny byl schválen v této podobě i odborem pam.péče.
Jedná se o plech.šablonu z pozink.plechu s nátěrem, která vzhledově odpovídá eternitové šabloně.
Tomuto popisu odpovídá několik výrobků na trhu.

Dotaz č. 3:
V technické zprávě elektroinstalace je uvedeno, že bude nově na fasádě objektu osazena přípojková skříň a elektroměrový rozvaděč RE.
Bohužel není tato přípojková skříň a elektroměrový rozvaděč RE uveden ve výkazu výměr. Prosím o vyjasnění zda budeme dodávat přípojkovou skříň a elektroměrový rozvaděč RE?
Dotaz č. 4:
Dále bych se také chtěla zeptat na položku č. 147 Zajištění stožáru ČEZ - v technické zprávě elektroinstalace se píše o demontáži stávajícího připojení z vrchního vedení NN včetně stávajícího sloupu.
Opravdu bude tyto práce zajišťovat vybraný zhotovitel zakázky?
Dotaz č. 5:
Chtěla bych se zeptat na položky:
Poplatek za uložení stavebního odpadu na skládce (skládkovné) položka č. 202 keramický materiál 404,287 t
položka č. 203 dřevěný odpad 404,287 t
položka č. 204 směsný odpad 404,287 t

Opravdu je u všech položek stejná výměra 404,287 t?

Dotaz č. 6:
č. 586 demontáž krovu vč. likvidace 387 m2, chápu dobře, že likvidace znamená další poplatek za dřevěný odpad?
Odpověď k dotazům č. 3, č. 4, č.5 a č. 6:
Stanovisko zadavatele:
V současné době zhotovitel projektové dokumentace připravuje novou verzi soupisu prací vč. výkazu výměr.
Tato příloha nahradí stávající Přílohu č. 7 Soupis prací vč. Výkazu výměr a uchazeči jsou povinni v souladu se zadávací dokumentací bod 9.2 Poskytování dodatečných informací se seznámit se s dodatečnými informacemi před podáním nabídky a reflektovat jejich znění v podané nabídce.

Upozornění:
V souvislosti s úpravou zadávací dokumentace zadavatel upozorňuje uchazeče, že dojde ke změně lhůty pro podání nabídek. O nové lhůtě a o uveřejnění nové Přílohy č. 7 budou uchazeči informováni dodatečnými informacemi, které budou rovněž uveřejněny v systému E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz/contract_display_1899.html).
Kompletní zadávací dokumentaci vč. příloh je také možné zaslat na CD. Pro zaslání zadávací dokumentace na CD je nutná písemná žádost (možno i emailem), kde uchazeč uvede požadavek na zaslání CD se zadávací dokumentací vč. příloh a adresu, na kterou je možné CD zaslat, případně kontaktní osobu. Zadavatel odešle CD druhý pracovní den po obdržení této písemné žádosti.

Kontaktní adresa pro zaslání žádosti o CD:

Centrální nákup, příspěvková organizace
k rukám Janě Dvorské
Vejprnická 663/56
318 00 Plzeň
popř.

e-mail: jana.dvorska@cnpk.cz

S pozdravem,

______________________
Jana Dvorská
za pověřenou osobu


Přílohy
- Dodatečné informace č. 1.pdf (909,04 KiB)