Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Veřejná zakázka Webový portál Plzeňského kraje
Odesílatel Pavel Sloup
Organizace odesílatele Plzeňský kraj [IČO: 70890366]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 16.08.2011 12:54:00
Předmět Dodatečné informace zadavatele č. 8

Dotaz uchazeče:

Stanovený termín realizace zakázky se nám zdá, vzhledem k rozsahu plnění, nereálný. S ohledem na nutnost započítání doby testovacího provozu a doladění portálu před finálním bezproblémovým spuštěním bychom v nabídce rádi navrhli pozdější termín realizace. Byla by tato odchylka od zadávací dokumentace považována za její nesplnění, a byla tedy důvodem pro vyřazení naší nabídky z výběrového řízení?


Odpověď zadavatele:

Zadavatel trvá na termínech plnění stanovených v zadávací dokumentaci. V případě změny harmonogramu ze strany uchazeče nad časový horizont nastavený zadavatelem půjde o nedodržení zadávacích podmínek.


Přílohy
- Dodatečné informace zadavatele č. 8.pdf (225,09 KiB)