Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení VÝZVA Č. 1 - DNS - INKONTINEČNÍ POMŮCKY PRO NPK - K3 - Absorpční podložky
Odesílatel Renata Janoušková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 21.10.2025 06:18:15
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

Vážení,
zasíláme Vám tímto Vysvětlení ZD č. 1 k veřejné zakázce s názvem „VÝZVA Č. 1 - DYNAMICKÝ NÁKUPNÍ SYTÉM - INKONTINENČNÍ POMŮCKY A DĚTSKÉ PLENY PRO NEMOCNICE PLZEŇSKÉHO KRAJE“ KATEGORIE K3 – ABSORPČNÍ PODKLOŽKY.
Vysvětlení ZD je v přiloženém dokumentu „Vysvětlení ZD č. 1 ze dne 21. 10. 2025“
Vysvětlení ZD č. 1 bylo dnes uveřejněno v detailu VZ v elektronickém nástroji E-ZAK:
https://ezak.cnpk.cz/contract_display_12098.html.
Zadavatel vzhledem k uvedenému vysvětlení a upřesnění zadavatel prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 5. 11. 2025 do 10.00 hodin.

s pozdravem

Mgr. Renata Janoušková
administrátor
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
renata.janouskova@cnpk.cz
tel: +420 770 136 841


Přílohy
- Vysvětlení ZD č. 1 ze dne 21.10. 2025_K3_sign.pdf (636,20 KiB)
- Příloha č. 1 Výzvy_Technická specifikace_K3_ve znění Vysvětlení č. 1.xlsx (19,66 KiB)