Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Zajištění úklidových služeb pro Klatovskou nemocnici, a.s. 2025 - 2030
Odesílatel Lucie Křenová
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 26.05.2025 17:14:50
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,
v zastoupení zadavatele Vám zasílám vysvětlení zadávací dokumentace.
Dokument naleznete také ve Veřejných dokumentech a Zadávací dokumentaci v detailu veřejné zakázky.
S pozdravem
Mgr. Lucie Křenová
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace


Přílohy
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 KN.pdf (824,72 KiB)
- Příloha č. 1 ZD - Prostory, kategorie a harmonogram úklidu a prací KN.xlsx (211,52 KiB)
- Příloha č. 3 ZD - Cenová nabídka KN.xlsx (38,96 KiB)
- Fotografie červeného pytle.pdf (237,03 KiB)