Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení ČÁST 1 – KOLABORATIVNÍ ROBOT
Odesílatel Renata Janoušková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 28.08.2024 12:18:42
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 ze dne 28. 8. 2024

Vážení,
zasíláme Vám tímto Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 k veřejné zakázce s názvem „DODÁVKA VYBAVENÍ UČEBNY ROBOTIKY, SOŠ STŘÍBRO, ČÁST 1 – KOLABORATIVNÍ ROBOT“.
Vysvětlení ZD je v přiloženém dokumentu „Vysvětlení ZD č. 1 ze dne 28. 8.2024“
Vysvětlení ZD č. 1 bylo dnes uveřejněno v detailu VZ v elektronickém nástroji E-ZAK v sekci Veřejné dokumenty.
Vzhledem k vysvětlení a upřesnění zadávací dokumentace zadavatel prodlužuje lhůtu pro podání nabídek o celou původní délku, a to do 16. 9. 2024 do 9.00 hodin.

s pozdravem

Mgr. Renata Janoušková
administrátor
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
renata.janouskova@cnpk.cz
tel: +420 770 136 841


Přílohy
- Vysvětlení ZD č. 1 ze dne 28. 8. 2024_signed.pdf (584,97 KiB)