Přijatá zpráva - ostatní

Zadávací řízení Vybudování moderních odborných učeben - ICT vybavení
Odesílatel Jan Kronďák
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 25.06.2024 12:09:02
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č.2 ze dne 25.6.

Zadavatel uveřejňuje toto vysvětlení zadávací dokumentace na základě dotazu dodavatele k tomuto poptávkovému řízení.

Dotaz:
Zadavatel stanovil termín dodání zboží do 4 týdnů od účinnosti kupní smlouvy (mimo 3d tiskáren). V oddílu „Učebna informačních technologií a grafického designu“ u položky „Grafický tablet“ však zadavatel požaduje zboží, které má v daném počtu dodací lhůtu delší. Žádáme tedy o navýšení doby dodání u této položky na 12 týdnů.

Odpověď:
Zadavatel upravuje délku dodací lhůty u položky Grafický tablet na 12 týdnů.
Dodací lhůty u ostatních produktů se nemění.

Lhůta pro podání nabídek se prodlužuje do 8.7.2024 do 10:00 hodin.