Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Část 2 - Kadeřnické vybavení a nábytek
Odesílatel Renata Janoušková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 19.06.2024 13:55:28
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 ze dne 19. 6.2024

Vážení,
zasíláme Vám tímto Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 z vlastní vůle zadavatele, k veřejné zakázce s názvem „VYBUDOVÁNÍ MODERNÍCH ODBORNÝCH UČEBEN - VYBAVENÍ A NÁBYTEK “ ČÁST 2 - KADEŘNICKÉ VYBAVENÍ A NÁBYTEK.
Vysvětlení ZD je v přiloženém dokumentu „Vysvětlení ZD č. 1 ze dne 19. 6. 2024“
Zadavatel současně přikládá novou Přílohu č. 2 ZD _Technická specifikace ve znění Vysvětlení ZD č. 1.
Dodavatelé jsou povinni při zpracování nabídek vycházet z této platné aktuální přílohy.
Vysvětlení ZD č. 1 bylo dnes uveřejněno v detailu VZ v elektronickém nástroji E-ZAK v sekci Veřejné dokumenty.
Vzhledem k vysvětlení a ke změně zadávací dokumentace zadavatel prodlužuje lhůtu pro podání nabídek o celou původní délku, a to do 9. 7. 2024 do 10.00 hodin.

s pozdravem

Mgr. Renata Janoušková
administrátor
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
renata.janouskova@cnpk.cz
tel: +420 770 136 841


Přílohy
- Vysvětlení ZD č.1 ze dne 19. 6.2024_sign.pdf (552,72 KiB)
- Příloha č. 2 ZD_TS_ve znění vysvětlení ZD č.1.xlsx (36,52 KiB)