Přijatá zpráva - výzva

Zadávací řízení Část 2 - Kadeřnické vybavení a nábytek
Odesílatel Renata Janoušková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 03.06.2024 10:23:35
Předmět VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDEK

Vážení,
jako pověřená osoba (administrátor) podlimitní veřejné zakázky s názvem „VYBUDOVÁNÍ MODERNÍCH ODBORNÝCH UČEBEN - VYBAVENÍ A NÁBYTEK“ si Vám dovoluji zaslat Výzvu k podání nabídek k této VZ.

Jedná se o podlimitní veřejnou zakázku na dodávky, dělenou na části, zadávanou ve zjednodušeném podlimitním řízení dle § 53 a násl. zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů.
Předmětem této VZ je dodávka kancelářského, žákovského a kadeřnického nábytku a souvisejícího vybavení pro zadavatele.
Zadávací dokumentace je současně výzvou k podání nabídek podle § 53 odst. 1 ZZVZ.
Zadávací dokumentace, včetně všech příloh, je k dispozici volně ke stažení na webu elektronického nástroje E-ZAK na profilu zadavatele, v hlavním detailu veřejné zakázky (v sekci Zadávací dokumentace veřejné zakázky) URL adrese: https://ezak.cnpk.cz/contract_display_11217.html a v jednotlivých částech VZ.
V detailech jednotlivých částí VZ dodavatelé naleznou zadávací podmínky, vysvětlení zadávací dokumentace a další informace o veřejné zakázce. V detailech jednotlivých částí VZ se podávají elektronické nabídky.

Lhůta pro podání nabídky byla stanovena do 20. 6. 2024 do 10.00 hodin.

Děkujeme předem za účast

s pozdravem

Mgr. Renata Janoušková
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace


Přílohy
- Zadávací dokumentace_sign.pdf (433.62 KB)