Přijatá zpráva - výzva

Zadávací řízení Část 1 Vybavení učeben nábytkem
Odesílatel Renata Janoušková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 13.03.2024 12:12:39
Předmět VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDEK

spis zn.: CN/222/CN/23
č.j.: 1124/24/CN

Vážení,
jako pověřená osoba (administrátor) podlimitní veřejné zakázky s názvem „MODERNIZACE ODBORNÝCH UČEBEN SOU DOMAŽLICE, UČEBNA 2.05, PLZEŇSKÁ UL., STOD“ Vám tímto zasílám výzvu k podání nabídek na předmětnou VZ.

Jedná se o podlimitní veřejnou zakázku na dodávky, dělenou na části, zadávanou ve zjednodušeném podlimitním řízení dle § 53 a násl. zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů.
Předmětem jednotlivých částí VZ je dodávka laboratorních stolů, nábytku, projekční techniky a přístrojů do elektro učebny pro zadavatele.
Zadávací dokumentace je současně výzvou k podání nabídek podle § 53 odst. 1 ZZVZ.
Zadávací dokumentace, včetně všech příloh, je k dispozici volně ke stažení na webu elektronického nástroje E-ZAK na profilu zadavatele, v hlavním detailu veřejné zakázky (v sekci Zadávací dokumentace veřejné zakázky) URL adrese: https://ezak.cnpk.cz/contract_display_11143.html a v jednotlivých částech VZ.
V detailech jednotlivých částí VZ dodavatelé naleznou zadávací podmínky, vysvětlení zadávací dokumentace a další informace o veřejné zakázce. V detailech jednotlivých částí VZ se podávají elektronické nabídky.

Nejpozdější termín pro podání nabídky je 2. 4. 2024 do 10.00 hodin.

Děkujeme předem za účast

s pozdravem

Mgr. Renata Janoušková
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace


Přílohy
- Zadávací dokumentace_sign.pdf (546.88 KB)