Přijatá zpráva - výzva

Zadávací řízení Pořízení nábytku pro SVK PK - Nábytek hlavní budova II. vyhlášení
Odesílatel Lucie Křenová
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 30.11.2023 15:16:27
Předmět Výzva k podání nabídky

Dobrý den,

jako administrátor veřejné zakázky malého rozsahu s názvem "Pořízení nábytku pro SVK PK - Nábytek hlavní budova II. vyhlášení", Vám tímto zasílám Výzvu k podání nabídky.

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu na dodávky, zadávanou mimo působnost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Zadávání této veřejné zakázky se řídí postupy pro zadávání zakázek, zařazených do III. skupiny, upravenými ve Směrnici Rady Plzeňského kraje č. 2/2022, o zadávání veřejných zakázek.

Výzva, včetně všech příloh, je k dispozici volně ke stažení na webu elektronického nástroje E-ZAK na profilu zadavatele, v detailu veřejné zakázky (v sekci Zadávací dokumentace veřejné zakázky) na URL adrese: https://ezak.cnpk.cz/contract_display_10995.html.

Na této adrese je Výzva k podání nabídky včetně všech příloh přístupná volně ke stažení po celou lhůtu pro podání nabídek. Na stejné adrese (v sekci „Veřejné dokumenty“) pak naleznete i případné dodatečné informace. Na výše uvedené URL adrese budou také podávány elektronické nabídky.

Nejpozdější termín pro podání nabídky je 08. 12. 2023 do 10:00 hodin.

Děkujeme předem za účast.

S pozdravem

Mgr. Lucie Křenová
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace


Přílohy
- Výzva k podání nabídky II. vyhlášení nábytek.pdf (746.27 KB)