Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Stavební úpravy pavilonu 8, ul. Vejprnická, č.p. 1027/40a, Plzeň
Odesílatel René Hartman
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 25.07.2023 12:44:54
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 4

Vážení,

zasílám "Vysvětlení zadávací dokumentace č. 4".

S pozdravem

Ing. René Hartman
administrátor
+420 778 765 790
rene.hartman@cnpk.cz


Přílohy
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 4.pdf (832.08 KB)
- 793 - Stavební úpravy pavilonu 8, ul. Vejprnická, č.p. 1027-40a Plzeň [zadání]_004 - Nucené větrání_V3.xlsx (22.52 KB)