Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Stavební úpravy pavilonu 8, ul. Vejprnická, č.p. 1027/40a, Plzeň
Odesílatel René Hartman
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 16.07.2023 20:51:27
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2

Vážení,

přílohou zasílám "Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2". Zároveň je zveřejněn nový odkaz na aktualizovanou PD. Lhůta pro podání nabídek se prodlužuje do 1. 8. 2023 do 10:00.

S pozdravem

Ing. René Hartman

administrátor
+420 778 765 790
rene.hartman@cnpk.cz


Přílohy
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2.pdf (835.48 KB)