Přijatá zpráva - ostatní

Zadávací řízení Část 2 - Pořízení laboratorních stolů s příslušenstvím pro výuku elektropneumatiky
Odesílatel Renata Janoušková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 07.07.2023 06:25:08
Předmět OZNÁMENÍ O ZRUŠENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ V ČÁSTI 2

Spis. zn.: CN/13/CN/23

Vážení,
v souladu s ustanovením § 128 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (ZZVZ) Vám oznamujeme, že Střední průmyslová škola, Klatovy, nábřeží Kpt. Nálepky 362, jako zadavatel veřejné zakázky s názvem „POŘÍZENÍ SPECIÁLNÍCH VÝUKOVÝCH POMŮCEK NA SPŠ KLATOVY“ rozhodnul dne 4. 7. 2023 o zrušení Části 2 - Pořízení laboratorních stolů s příslušenstvím pro výuku elektropneumatiky.

Rozhodnutí o zrušení předmětné části 2 veřejné zakázky, včetně odůvodnění, tvoří přílohu tohoto Oznámení.

Poučení: Proti rozhodnutí zadavatele o zrušení zadávacího řízení lze podat námitky v souladu s § 241 a ve lhůtách dle § 242 ZZVZ.

Dle § 243 ZZVZ se účastník zadávacího řízení může práva na podání námitek proti rozhodnutí zadavatele o zrušení zadávacího řízení písemně vzdát (viz dokument Vzdání se práva na podání námitek, který přikládáme k Oznámení o zrušení).

V rámci urychlení procesu Vás žádáme o využití možnosti vzdání se práva na podání námitek a žádáme o zaslání elektronického originálu dokumentu podepsaného zaručeným elektronickým podpisem patřícím osobám oprávněným zastupovat účastníka zadávacího řízení a to prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK v detailu příslušné veřejné zakázky.

Podepsáním, resp. doručením, vzdání se práva na podání námitek uplyne Vaše lhůta pro podání námitek.


S pozdravem

Mgr. Renata Janoušková
odborná referentka
renata.janouskova@cnpk.cz
+420 770 136 841


Přílohy
- Rozhodnutí o zrušení_část 2_signed.pdf (560.77 KB)
- Vzdání se práva na námitky_část 2.docx (119.13 KB)