Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Část 4 - Dodávka pomůcek a přístrojů na testování materiálů a dodávka viskozimetru
Odesílatel Renata Janoušková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 23.06.2023 13:10:21
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

Vážení,
zasíláme Vám tímto Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 k veřejné zakázce s názvem „POŘÍZENÍ SPECIÁLNÍCH VÝUKOVÝCH POMŮCEK NA SPŠ KLATOVY“.
Vysvětlení ZD je v přiloženém dokumentu „Vysvětlení ZD č. 1 ze dne 23. 6. 2023“
Vysvětlení ZD bylo dnes uveřejněno v detailu příslušné části 4 VZ v elektronickém nástroji E-ZAK:
https://ezak.cnpk.cz/contract_display_10242.html v sekci Veřejné dokumenty.
Zadavatel vzhledem k uvedenému formálnímu upřesnění zadávacích podmínek neprodlužuje lhůtu pro podání nabídek.

s pozdravem

Mgr. Renata Janoušková
administrátor
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
renata.janouskova@cnpk.cz
tel: +420 770 136 841


Přílohy
- Vysvětlení ZD č. 1 ze dne 23.6.2023 sign.pdf (557.73 KB)
- Příloha č. 4 ZD_Vzor prohlášení a formulářů_ ve znění Vysvětlení ZD č.1.docx (103.60 KB)