Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Fasády budovy Tylova 15, Plzeň vč. vnitrobloku
Odesílatel Eduard Korunka
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 30.05.2023 09:51:41
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

Vážený dodavateli, Zadavatel poskytuje prostřednictvím administrátora v souladu s § 98 a § 99 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále „ZZVZ“), doplnění a změnu zadávací dokumentace.

Ing. Eduard Korunka
administrátor
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace


Přílohy
- 3483 Vysvětlení zadávací dokumentace 1.pdf (164.91 KB)