Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení POŘÍZENÍ VYBAVENÍ PRO ZAJIŠTĚNÍ PROVOZU KOMUNITNÍCH DOMÁCNOSTÍ A KOMPENZAČNÍCH POMŮCEK
Odesílatel Renata Janoušková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 20.02.2023 08:09:47
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 ze dne 20.2.2023

Vážení,
zasíláme Vám tímto Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 k veřejné zakázce s názvem „POŘÍZENÍ VYBAVENÍ PRO ZAJIŠTĚNÍ PROVOZU KOMUNITNÍCH DOMÁCNOSTÍ A KOMPENZAČNÍCH POMŮCEK“.
Vysvětlení ZD je v přiloženém dokumentu „Vysvětlení ZD č. 1 ze dne 20. 2. 2023“
Vysvětlení ZD č. 1 bylo dnes uveřejněno v detailu příslušné VZ v elektronickém nástroji E-ZAK:
https://ezak.cnpk.cz/contract_display_10180.html v sekci Veřejné dokumenty.
Zadavatel vzhledem k výše uvedenému vysvětlení a upřesnění zadávacích podmínek prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 15. 3. 2023 do 10:00 hodin.

s pozdravem

Mgr. Renata Janoušková
administrátor
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
renata.janouskova@cnpk.cz
tel: +420 770 136 841


Přílohy
- Vysvětlení ZD č. 1 ze dne 20. 2. 2023_sign.pdf (556,90 KiB)