Přijatá zpráva - výzva

Zadávací řízení Nákup laboratorního nábytku k přístroji UHPLC
Odesílatel Richard Volín
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 14.10.2022 10:00:50
Předmět Výzva k podání nabídky - VŘ Nákup laboratorního nábytku k přístroji UHPLC

Dobrý den,

zasílám Výzvu k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu "Nákup laboratorního nábytku k přístroji UHPLC".

Zadávací podmínky a informace o veřejné zakázce jsou v detailu VZ v E-ZAK: https://ezak.cnpk.cz/contract_display_9949.html
Prohlídka místa plnění proběhne dne 19.10.2022 od 10 hodin.

Lhůta pro podání nabídek končí dne 25.10.2022 v 10 hodin.

Mgr. Richard Volín
administrátor
Centrální nákup Plzeňského kraje,
příspěvková organizace


Přílohy
- Výzva k podání nabídky_VZ Laboratorní nábytek KN VZMR_EP.PDF (1.17 MB)