Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Část 2 - Tlakový holter
Odesílatel Jan Kronďák
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 12.08.2022 13:28:36
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace

Zadavatel na základě žádosti dodavatele uveřejňuje vysvětlení zadávací dokumentace

Dotaz č.1:
Mohli byste vzhledem k objektivním okolnostem prodloužit dodací lhůtu na 16ti týdnů od nabytí účinnosti kupní smlouvy?
Odpověď č.1:
Zadavatel trvá na dodací lhůtě 12 týdnů od nabytí učinnosti kupní smlouvy.

Dotaz č.2:
Bylo by možné v kupních smlouvách (odstavec 7.9.) prodloužit termín pro nastoupení k odstranění vad v záruční době na 48 hodin od dne nahlášení vady kupujícím?
Odpověď č.2:
Zadavatel trvá na původně uvedené době nástupu k odstranění vady do 24 hodin od dne nahlášení vady

Dotaz č.3:
Bylo by možné v kupních smlouvách (odstavec 7.10.) prodloužit termín pro odstranění závady na 96 hodin od příjezdu servisního technika?
Odpověď č.3:
Zadavatel trvá na lhůtě odstranění závady do 48 hodin.

Zadavatel prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 30.8.2022 do 10:00.