Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Část 2 - Sušící a skladovací skříň (na sušení a skladování flexibilních endoskopů)
Odesílatel Renata Janoušková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 12.04.2022 23:43:54
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 ze dne 12. 4. 2022

Vážený pane, Vážená paní,
zasíláme Vám tímto Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 k veřejné zakázce s názvem „ZDRAVOTNICKÉ PŘÍSTROJE PRO ROKYCANSKOU NEMOCNICI, A.S. - ENDOSKOPICKÁ TECHNIKA - VZMR“ Část 2 - Sušící a skladovací skříň (na sušení a skladování flexibilních endoskopů).
Vysvětlení ZD je v přiloženém dokumentu „Vysvětlení ZD č. 1 ze dne 12. 4. 2022“
Vysvětlení ZD č. 1 bylo dnes uveřejněno v detailu VZ v elektronickém nástroji E-ZAK:
https://ezak.cnpk.cz/contract_display_9211.html
Zadavatel vzhledem k výše uvedenému upřesnění zadávacích podmínek neprodlužuje lhůtu pro podání nabídek.

s pozdravem

Mgr. Renata Janoušková
administrátor
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
renata.janouskova@cnpk.cz
tel: +420 770 136 841


Přílohy
- Vysvětlení ZD č. 1 ze dne 12.4.2022_část 2_sign.pdf (563.91 KB)