Přijatá zpráva - výzva

Zadávací řízení Provádění mimozáručních oprav a poskytování servisních služeb v Klatovské nemocnici,a.s. ( 2.vyhlášení)
Odesílatel Petra Matějková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 16.09.2021 14:14:56
Předmět Výzva

Vážení,
jako administrátor veřejné zakázky malého rozsahu s názvem „Provádění mimozáručních oprav a poskytování servisních služeb v Klatovské nemocnici,a.s. ( 2.vyhlášení)“ Vám zasílám Výzvu k podání nabídek včetně všech příloh k podání nabídky.

Výzvu k podání nabídek včetně všech příloh je rovněž volně k dispozici ke stažení na webu elektronického nástroje E-ZAK na profilu zadavatele https://ezak.cnpk.cz/contract_display_8865.html u příslušné veřejné zakázky (v sekci Zadávací dokumentace veřejné zakázky). Na stejné adrese pak naleznete i případné vysvětlení zadávacích podmínek.

Termín pro podání nabídek je stanoven do 24. 9. 2021 do 9:00 hodin.

S pozdravem
Bc. Petra Matějková
odborný referent
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace


Přílohy
- Výzva k podání nabídky - Servis.pdf (778.01 KB)
- Přílohy Výzvy - Servis.zip (147.76 KB)