Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Rozšíření RFID technologie v SVK PK: I. etapa - samoobslužné vrácení a třídění dokumentů
Odesílatel Jan Kronďák
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 08.09.2021 11:01:30
Předmět Doplnění zadávací dokumentace

Zadavatel v souladu s čl. 8.1. Výzvy k podání nabídek uveřejňuje následující doplnění zadávací dokumentace / technické specifikace:

V případě bezhotovostních platebních terminálů u selfcheck zařízení specifikovaných v Příloze č. 2 Výzvy požaduje zadavatel možnost montáže platebního terminálu přímo na selfcheck zařízení, tj. s možností upevnění platebního terminálu na tělo zařízení, anebo držáku zařízení vč. kabelové přípravy.


Vzhledem k úpravě předmětu plnění zadavatel zároveň prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 16.9.2021 do 9:00 hodin.