Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Pořízení IT vybavení pro účely výuky CAD/CAM systémů a dalších předmětů
Odesílatel Renata Janoušková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 26.11.2020 12:43:31
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 ze dne 26.11.2020

Vážení,
zasíláme Vám tímto Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 k veřejné zakázce s názvem „POŘÍZENÍ IT VYBAVENÍ PRO ÚČELY VÝUKY CAD/CAM SYSTÉMŮ A DALŠÍCH PŘEDMĚTŮ ".
Vysvětlení ZD je v přiloženém dokumentu „Vysvětlení ZD č. 2 ze dne 26. 11. 2020“
Vysvětlení ZD č. 2 bylo dnes uveřejněno v detailu VZ v aplikaci E-ZAK: https://ezak.cnpk.cz/contract_display_8274.html
Vzhledem k výše uvedenému upřesnění a vysvětlení zadávacích podmínek zadavatel prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 2. 12. 2020 do 10:00 hodin.

s pozdravem

Mgr. Renata Janoušková
administrátor
Centrální nákup, příspěvková organizace
renata.janouskova@cnpk.cz
tel: +420 770 136 841


Přílohy
- Vysvětlení ZD č. 2 ze dne 26.11.2020.pdf (709.71 KB)