Přijatá zpráva - ostatní

Zadávací řízení Kancelářské potřeby bez náhradního plnění pro Plzeňský kraj 2021
Odesílatel Petra Matějková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 21.10.2020 11:25:46
Předmět OZNÁMENÍ O VÝBĚRU DODAVATELE

Vážení,
jako zadavatel veřejné zakázky Vám tímto oznamujeme výběr dodavatele ve veřejné zakázce malého rozsahu s názvem „Kancelářské potřeby bez náhradního plnění pro Plzeňský kraj 2021“.
Rozhodnutí o výběru dodavatele na předmětnou veřejnou zakázku tvoří přílohu tohoto Oznámení.

Zadavatel uveřejnil Rozhodnutí o výběru dodavatele na profilu zadavatele, v elektronickém nástroji E-ZAK, https://ezak.cnpk.cz/contract_display_7875.html., v sekci „Veřejné dokumenty“. Okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele se Rozhodnutí o výběru považuje za doručené všem účastníkům poptávkového řízení.

Poučení: Veřejná zakázka je zadávaná mimo působnost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Podání námitek ve veřejné zakázce malého rozsahu není přípustné.

S pozdravem

Bc. Petra Matějková
odborná referentka

petra.matejkova@cnpk.cz
+420 773 224 260


Přílohy
- Kancelářské potřeby bez náhradního plnění pro Plzeňský kraj 2021_Rozhodnutí o výběru.pdf (579.18 KB)