Přijatá zpráva - výzva

Zadávací řízení Kancelářské potřeby bez náhradního plnění pro Plzeňský kraj 2021
Odesílatel Petra Matějková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 14.09.2020 12:06:42
Předmět Výzva

Vážení,
jako administrátor veřejné zakázky malého rozsahu s názvem „Kancelářské potřeby bez náhradního plnění pro Plzeňský kraj 2021“ pro zadavatele, kterým je Centrální nákup, příspěvková organizace, Vejprnická 663/56, 318 00 Plzeň Vám zasílám Výzvu k podání nabídek včetně všech příloh k podání nabídky.

Výzvu k podání nabídek včetně všech příloh je rovněž volně k dispozici ke stažení na webu elektronického nástroje E-ZAK na profilu zadavatele https://ezak.cnpk.cz/contract_display_7875.html u příslušné veřejné zakázky (v sekci Zadávací dokumentace veřejné zakázky). Na stejné adrese pak naleznete i případné vysvětlení zadávacích podmínek.

Termín pro podání nabídek je stanoven do 5. 10. 2020 do 10:00 hodin.

S pozdravem
Bc. Petra Matějková
odborný referent
Centrální nákup, příspěvková organizace


Přílohy
- Kancelářské potřeby bez NP_2021.pdf (987.97 KB)
- Přílohy Výzvy - Kancelářské potřeby BEZ.zip (116.00 KB)