Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Část 1: Plenkové kalhotky pro dospělé
Odesílatel Renata Janoušková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 10.08.2020 16:22:45
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 ze dne 10. 8. 2020

Vážení,
zasíláme Vám tímto Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 k veřejné zakázce s názvem „Inkontinenční pomůcky a dětské pleny pro Nemocnice Plzeňského kraje 2020"

Vysvětlení ZD je v přiloženém dokumentu „Vysvětlení ZD č. 2 ze dne 10. 8. 2020“
Vysvětlení ZD č. 2 bylo dnes uveřejněno v detailech příslušných částí 1 až 4 VZ, v elektronickém nástroji E-ZAK na URL adresách:
https://ezak.cnpk.cz/contract_display_7994.html
https://ezak.cnpk.cz/contract_display_7995.html
https://ezak.cnpk.cz/contract_display_7996.html
https://ezak.cnpk.cz/contract_display_7997.html

Vzhledem k výše uvedenému upřesnění zadávacích podmínek zadavatel přiměřeně prodlužuje lhůtu pro podání nabídek ve všech částech veřejné zakázky o 21 kalendářních dnů.
Nová lhůta pro podání nabídek je stanovena do 1. 9. 2020 do 10:00 hodin.

s pozdravem

Mgr. Renata Janoušková
administrátor
Centrální nákup, příspěvková organizace
renata.janouskova@cnpk.cz
tel: +420 770 136 841


Přílohy
- Vysvětlení ZD č. 2 ze dne 10.8.2020_sign.pdf (1.48 MB)