Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Nákup 3 ks sanitních vozidel
Odesílatel Jan Kronďák
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 17.06.2020 10:27:38
Předmět Vysvětlení a změna zadávací dokumentace č.1

Zadavatel poskytuje prostřednictvím administrátora v souladu s § 98 a § 99 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále „ZZVZ“), vysvětlení zadávací dokumentace k výše uvedené veřejné zakázce.

Dotazy č.1-č.4 v plném znění včetně odpovědi zadavatele naleznete v dokumentu, který je přílohou této zprávy.

Dotaz č.5:
Lze dodat kompletní přestavěné sanitní vozy termínu plnění 150 dní od podpisu kupní smlouvy?

Odpověď č.5:
Zadavatel z důvodu financování zadávacího řízení trvá na termínu dodání 20.11.2020


Dotaz č.6:
Lze dodat kompletní přestavěné sanitní vozy se slabě tónovanými čelními skly, se zatmavením v souladu se směrnicí EU 2007/46?

Odpověď č.6:
Zadavatel nadále netvrá na tónovaných sklech v kabině řidiče. V prostoru pro cestující tónovaná skla nadále vyžaduje.


Vzhledem ke změně zadávací dokumentace zadavatel prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 3.7.2020 do 10:00 hodin


Přílohy
- Vysvětlení dokumetace D1-4.pdf (591.61 KB)