Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Dodávka kancelářského nábytku pro Plzeňský kraj 2020
Odesílatel Jan Kronďák
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 13.12.2019 11:22:16
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace

Zadavatel na základě žádosti o vysvětlení dokumentace uveřejňuje následující:

Dotaz č.1:
Položka 2. „houpací“ - je uvažované základní provedení houpání/zastavení v základní poloze? Nebo Mechanika synchronní s blokací ve všech polohách?
Položka 3. „houpací“ - je uvažované základní provedení houpání/zastavení v základní poloze? Nebo Mechanika synchronní s blokací ve všech polohách?

Odpověď č.1:
Pro splnění požadavků postačí základní provedení houpání/zastavení v základní poloze


Dotaz č.2:
Položka 3. „čalouněno vícevrstvou látkou“ - prosím o přesnou definici potahu

Odpověď č.2:
Látka s odolností vůči prodření minimálně 50 000 cyklů


Dotaz č.3:
Položka 6. Prosím přesnou definici „sedák i opěrák čalouněné jemnou látkou z mikrovlákna“ prosím přesnou definici látky ( z mikrovlákna jsou utěrky na prach)

Odpověď č.3:
Potahový materiál SUEDINE nebo obdobný