Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Dodávka diagnostických reagencií vč. výpůjčky analyzátorů pro zdravotnická zařízení PK
Odesílatel Richard Volín
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 15.07.2019 13:21:41
Předmět Vysvětlení ZD č. 2 ze dne 15.7.2019

Vážení,
zasíláme Vám tímto Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2, k nadlimitní veřejné zakázce s názvem „Dodávka diagnostických reagencií vč. výpůjčky analyzátorů pro zdravotnická zařízení PK“.

Vysvětlení zadávací dokumentace je v přiloženém dokumentu „Vysvětlení ZD č. 2 ze dne 15. 7. 2019“

Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 bylo dnes uveřejněno v detailu VZ v aplikaci E-ZAK na URL adrese: https://ezak.cnpk.cz/contract_display_7252.html a dále v detailech jednotlivých částí VZ, ke kterým se dotazy vztahují tj. v části 5 na URL adrese https://ezak.cnpk.cz/contract_display_7257.html

Vzhledem k tomu, že nebyly provedeny podstatné změny a úpravy ZD a do konce lhůty pro podání nabídek zbývá dostatečná doba, zadavatel neprodlužuje lhůtu pro podání nabídek. Lhůta pro podání nabídek byla stanovena do 2. 8. 2019 do 10.00 hod.

s pozdravem

Mgr. Richard Volín


Přílohy
- Vysvětlení ZD č. 2_ze dne 15.7.2019.pdf (141.92 KB)