Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Zvýšení kvality návazné péče - Domažlická nemocnice - intenzivní péče - 4. vyhlášení - ohřívač transfuzních přípravků
Odesílatel Jan Kronďák
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 11.04.2019 08:22:23
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

1) jedná se o překlep, VZ je vyhlášena v podlimitní. V příloze opravený Návrh smlouvy.

2) a 3) na uvedených požadavcích zadavatel trvá.
Lhůta pro dodání 1 týden od účinnosti smlouvy je z důvodu konce projektu ke 30.4.20019, ze kterého je pořízení přístroje financováno.


Přílohy
- Příloha č.3 ZD_Návrh kupní smlouvy.docx (46.54 KB)

Původní zpráva

Datum 08.04.2019 09:38:24
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Prosím o vysvětlení ZD k veřejné zakázce: 1. Ve smlouvě je uvedeno v bodě 2.1, že se jedná o nadlimitní VZ, ZD je na podlimitní, což odpovídá stanovené ceně. Dojde k úpravě textu ve smlouvě?
2. Zadávací dokumentace uvádí v bodě 6. "Termín a místo plnění VZ" termín dodání 1. týden od účinnost smlouvy, což je vzhledem k dodání od výrobce nereálné , akceptace dodavatele je 8týdnů!
3. V kupní smlouvě v bodě 5.2 se uvádí " Kupující si vyhrazuje , že po montáži a uvedení zboží do provozu provede v součinnosti s Prodávajícím technické testování dodaných přístrojů po dobu 1 týdne. Vzhledem k ověření funkčnosti při uvedení a předání přístroje je tento bod neakceptovatelný ze strany dodavatele. Na místě plnění je již předmět plnění v provozu z dřívějších let.